2 MAI 2000

2K 71 8
                                    

Harry simte ceva cald ce se atinge de buzele lui. Se trezeste. Sunt buzele lui Ginny lipite de cele ale lui. Parul roscat al sotiei lui il gadila. O mangaie pe Ginny pe obrazul ei catifelat. Ea rade incet. Ii mangaie umarul alb care e la vedere. Ginny il saruta pe Harry.

-Nici nu stii de cand am inceput sa te iubesc, ii zice Ginny lui Harry.

-De cand?

-Din 1991. De cand te-am vazut prima oara. Si daca vrei dovada...

Ginny coboara din pat. Isi acopera trupul gol, alb si suplu, la care doar Harry avea acces, cu un halat. Picioarele ei lungi, subtiri si albe pasesc incet pe podea. Parca pluteste. Se duce in sertarul obiectelor ei si scoate un jurnal de acolo.

-Nu cred ca ti l-am aratat pana acum. Uite.

Ginny ii da lui Harry jurnalul si se intinde in pat. Harry citeste:
1 SEPTEMBRIE 1991
Draga jurnalule,
Azi mi-am insotit fratii la Gara King's Cross. Mai e un an si voi fi si eu scolarita (Harry zambeste induiosat)! Nu numai atat. M-am intalnit si cu Harry Potter! Harry Potter! O dorinta indeplinita! E mai frumos in realitate decat in descrieri: parul frumos si brunet ii sta ciufulit in cap, ochelarii erau lipiti cu banda adeziva, cicatricea de pe frunte era clara si cand mi-a vorbit, nu am stiut ce sa spun. Asa ca am zis: Succes. Doamne! I-am vorbit lui Harry Potter! Sper ca Ron, Fred, George si Percy sa se imprieteneasca cu el si sa ne mai vedem. Cred ca am inceput sa il plac.

Harry ii zambeste lui Ginny. Alege la intamplare o pagina. O citeste:
Draga jurnalule,
A fost o zi ingrozitoare dar si frumoasa. Jurnalul s-a dovedit malefic. Am fost posedata. Am fost dusa intr-o camera ciudata. Apoi, am simtit ca respiratia mi se taie. Am lesinat. Mai tarziu, m-am trezit. Harry era langa mine. M-a salvat. As fi vrut sa il sarut, sa ii zic cat de mult tin la el. Dar el nu avea timp de acestea. I-am povestit ce s-a intamplat. Cum uitam ce faceam, eram inconstienta... In fine. Harry Potter m-a salvat! Dar era ranit. Mi-a zis cum a distrus jurnalul si cum a ucis Baziliscul. Dar animalul l-a ranit grav la brat. Imi era frica de faptul ca avea sa il pierd. Il iubeam. Imi puneam in gand sa il sarut, sa ii zic ca il iubesc, cand o pasare a venit si a plans. Lacrimile i-au tamaduit rana. Si apoi, el mi-a povestit cu ale lui cuvinte alese ca e o Pasare Phoenix, care invie din cenusa ei si a carei lacrima poate vindeca orice rana. Am iesit din Camera Secretelor cu eroul meu si apoi m-am intalnit cu parintii si cu Dumbledore, care nu m-a exmatriculat. Inca nu se terminasera anii de Hogwarts. Mai era suficient timp sa ma satur privindu-l pe Harry. Poate, intr-o buna zi, avea sa fiu prietena lui...

-Cine ar fi crezut ca o fetita de 11 ani sa aiba atatea in cap? intreaba Harry.

-Eu sunt Ginny, nu o fata obisnuita.

-Stiu. Si reusesti sa ma surprinzi tot timpul. Prin modul tau de a fi, prin ale tale cuvinte alese, prin sarutarile pe care mi le dai...

Se saruta din nou. Halatul de pe Ginny mai avea putin si era dat jos de pe trup.

Poc! Harry si Ginny se opresc din sarutat. Ginny isi pune repede halatul pe ea si il vede pe Ron, care tocmai a Aparut in camera lor.

-Nu sti sa bati la usa? isi intreaba Ginny fratele.

-Pardon, dar e ceva mult mai important.

-Uimeste-ne.

-Fleur a nascut!

Harry si Ginny se uita unul la altul si isi zambesc.

-Bine, vom Aparea in curand la Bill si Fleur, dupa ce ne vom imbraca.

-Ne vedem acolo, spune Ron si Dispare.

Ginny il saruta din nou pe Harry si abia dupa aceea incepe sa se imbrace.

*

-O, buna Harry! spune Bill binevoitor. 'Neata, surioara! Intrati!

Harry si Ginny intra. Acolo ii asteptau Percy, Charlie, domnii Weasley, Ron, Hermione si o Fleur obosita si de nerecunoscut in pat, tinand un copilas.

-George unde e? il intreaba Ginny pe Bill.

-Pai, a zis ca va intarzia. E la mormantul lui Fred. Azi se implinesc doi ani de cand...

-Stim, spune Harry, scutindu-l pe Bill de retrairea durerii cauzate de moartea lui Fred.

-Ce nume ii dati baietelului? intreaba Ron.

-E fetita, spune Hermione.

-Ii vom da numele Victoire, in cinstea victoriei de acum doi ani de la Batalia de la Hogwarts.

-Avand in vedere faptul ca s-a nascut fix in ziua Bataliei, spune Harry.

-Ce ciudat! isi da Charlie cu parerea. Sa sarbatorim ziua lui Victoire in ziua in care am pierdut un frate.

-Stiam eu ca de la moartea lui Fred se vor schimba multe, spune Ginny.

-Dar se vor schimba in bine! zice Harry hotarat.
Poc!

-Cate poc-uri vom mai auzi azi? o intreaba Harry pe Ginny.

-La noi e al saptelea, spune Bill degajat. Cred ca a sosit George.

-Si eu care credeam ca nu se va mai intoarce prea curand...zice Ron.

Este scurt, stiu, dar de abia acum incepe actiunea! De fapt, nici nu a inceput.

Harry si Ginny: Dupa HogwartsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum