ULTIMUL BLACK

951 38 5
                                    

-Nu mi-as fi inchipuit niciodata ca ne vom intoarce la King's Cross pentru a intalni un mort.

-Un mort-viu, mai precis, zice Ginny.

Ea, Harry si Kreacher (invizibil) erau la King's Cross pentru a-l intalni pe Regulus (daca intr-adevar era viu).

-Unde crezi ca ar trebui sa il asteptam? intreaba Ginny.

-Pe peronul 9 si 3/4, fireste, zice Harry.

Cei trei merg la locul specificat.

-Si acum... incepe Ginny.
Vaaaaaaaaaj! Un jet de lumina verde trece pe langa urechea lui Ginny, ratanad-o de putin.

-Capcana! striga Harry si isi scoate bagheta, la fel ca Ginny.

Kreacher redevine vizibil si completeaza trio-ul.

Vreo 20 de Devoratori ai Mortii apar in fata eroilor nostri, atacand.

-Baubilious! striga Ginny si loveste un Devorator al Mortii in cap.

-E mort? intreaba Harry.

-Nu cred. Poate doar inconstient. Baubilius e o vraja cu efecte negative.

-Crucio!

Harry si Ginny recunosc vocea lui Amycus Carrow.

-Hei, Amycus, spune Ginny, ai plecat la o plimbare cu prietenii tai? Mai precis, sa faceti treaba stapanului vostru? Ca de obicei?

-Avada Kedavra, nenorocito!

Kreacher sare in fata stapanilor sai, formand un scut ce respinge Blestemul Fatal al lui Amycus.

-Niciodata sa nu imi jignesti stapana! spune Kreacher. Ai inteles?

Si sopteste ceva neinteles, iar Amycus se pomeneste lovindu-se de toti peretii, ajungand inconstuent pe urma.

-Bombarda! striga un Devorator.

Kreacher respinge blestemul.

-Ma ocup eu de piticul asta!

Cel care vorbise era Fenrir Greyback, care se napustise asupra lui Kreacher. Ceilalti Devoratori se ocupau de Harry si Ginny. Luptau in disperare. Un Devorator in aer cu capul in sus, altul lovit de pereti, altul inghetat, altul impietrit, pana cand au mai ramas 10.

-Lasati-mi stapanii, gloabe urat-mirositoare! striga Kreacher, scapand de omul-lup Devorator si luptandu-se cu altii.
Gloabele urat-mirositoare o lovesc pe Ginny cu blesteme, de o umplu de sange, Harry, care avea bluza sfasiata si o mana ranita, sare in ajutorul ei, iar Kreacher tine piept altor Devoratori.

-Stupefy!

Cel care strigase nu era Harry, iar Ginny fusese dezarmata, acum luptand cu pumnii. Kreacher nu avea o voce ca aceea care zisese vraja, si in mod sigur Devoratorii Mortii erau prea ocupati cu Blestemele de Neiertat ca sa foloseasca o vraja ca Stupefy.

-Impedimenta! striga din nou vocea.

Si asa unul cate unul, Devoratorii se trezira ba loviti de pereti, ba arsi pe maini si pe fata, si cate si mai cate!

Oamenii Ministerului si alti Aurori, cum ar fi Neville, Ernie, Ron si altii, apar si au grija de ceilalti Devoratori. Harry o ridica pe Ginny in picioare, care era in ultimul hal: taieturi avea pe fata din plin, un picior rupt, o mana ranita, iar parul ravasit. Kreacher nu patise nimic, dar altii ar fi tinut cont de privirea speriata si de neterminatele intrebari: Stapana Ginny e bine? Dar stapanul Harry? Stapanul Harry era si el bine, in schimb, Ginny era intr-o stare cam... precara.

Harry si Ginny: Dupa HogwartsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum