Am refacut descrierea povestirii! Cititi-o si spuneti-mi ce parere aveti!
Harry se trezeste. Se asteapta sa o vada pe Ginny, dar ea este de negasit. Vrea sa isi ia ochelarii de pe noptiera, dar in loc sa ii ia, se trezeste cu un biletel in mana.
Am plecat la magazin sa iau cate ceva. Te iubesc.
Pe veci a ta,
GinnyHarry mai citeste o data biletul si se cutremura. Daca lui Ginny i se va intampla ceva? Daca..?
Se aude o bataie in usa. Harry coboara din pat si se duce la parter. Deschide usa si... Surpriza! In prag era Andromeda, tinand un copilas in brate: Teddy Lupin.
-Buna, Harry! spune ea. Stii, vreau ca sa iti zic ca...
Se opreste, facand ochii mari. Harry se uita in spate: era Regulus.
-Regulus! spune Andromeda.
-Dromeda! spune el (Regulus si Dromeda erau veri).
-Dar, Regulus, cum..?
-Poveste lunga, poveste lunga. Dar uite, tii un copil in brate! Si... isi schimba culoarea parului?
-E Metamorf!
-A, da, imi aduc aminte ca si tu esti!
-Da, pe jumatate.
-Deci, al cui e copilul?
-E nepotul meu, fiul fiicei mele. E orfan saracul, ambii parinti i-au murit intr-o batalie. Si, acum, i-l incredintez lui Harry. Si lui Ginny.
-Poftim? izbucneste Harry.
-Remus asa a vrut. Scrie in testamentul sau.
Zicand acestea, ii pune copilul in brate, care rade fericit si bate din palme.
-Voi sta la Hawwy! Yupi!
Harry se uita induiosat la el. O va face... Pentru Remus Lupin... Pentru Nymphadora Tonks... Asa ii va rasplati...
-Bine, Andromeda, spune el.
Andromeda se uita la Harry, apoi la Regulus, de parca ar fi vrut sa adauge ceva. Apoi, il saruta pe Teddy pe frunte si ii netezeste parul roz, apoi isi ia la revedere de la ei. Inchide usa si Harry ramane in fata usii inchise. Regulus il bate barbateste pe umar, fara sa zica nimic. In acel moment, Harry are o senzatie ciudata. Nu e sigur daca e caldura in sufletul lui sau raceala. Are senzatia ca nu Regulus il batuse pe umar, ci Sirius. Cu un nod in gat si cu Teddy in brate, se intoarce spre fratele nasului sau, si pleaca la etaj, unde il pune pe Teddy in pat.
-Unde e Ginny? intreaba el.
Harry tresare.
-Unde e Ginny?
Cel care pusese intrebarea nu mai era Teddy, ci Regulus, care statea in pragul usii, rezemandu-se de perete, avand aceeasi privire degajata ca a lui Sirius.
-A zis ca pleaca la magazin, zice Harry. Ma duc sa o caut.
Se imbraca repede si se duce la magazinul in care obisnuia sa mearga Ginny, si vede multa lume stransa acolo. Asteptandu-se la ce-i mai rau, Harry isi croieste drum prin oameni, si vede un barbat intins la pamant. Imediat apare Kingsley Shacklebot, Ministrul Magiei.
-Ce se intampla aici? intreaba el, urmat de Ron si de Ernie.
-Acest... om... incepe unul din oamenii adunati acolo.
Harry isi da seama ca e Incuiat.
Kingsley se apleaca spre omul intins la pamant.
-E mort, spune el.
Se ridica.
-Avem martori? intreaba el.
-E...eu.
Acelasi Incuiat vorbise.
-Ce ai vazut? intreaba Kingsley.
-Eram in magazin. Deodata, patru oameni inalti, in pelerine negre si cu masti stranii au intrat. In fata mea era o femeie tanara si roscata (stomacul lui Harry i se face ghem)...
-Cum era? intreaba el.
-Ce?
-Detalii despre femeie!
-Era inalta, cam frumusica, slabuta, ochii caprui...
-Suficient. Continua.
-Cei patru tipi au scos niste bete si din ele au tasnit jeturi verzi, care au lovit vanzatorul. Au rapit tanara roscata si au disparut ca prin farmec. Eu am scapat.
Harry isi scoate bagheta si atinge varful ei de tampla omului.
-Gandeste-te la ce s-a intamplat la magazin! Te rog!
-Ce faci? intreaba Incuiatul.
-Nu iti fac nimic. Ai incredere.
-Bine.
Harry spune o incantatie si incet-incet iese din tampla omului un serpisor argintiu: Harry vroia sa ia amintirea cu pricina.
Mecanic, Ernie ii da lui Harry o sticla goala de potiuni, iar Harry pune serpisorul in sticla.
-Ma voi duce acasa, spune el, si voi vedea in Pensivul de la Ginny ce s-a intamplat cu adevarat.
Zis si facut. Harry se duce acasa si il intampina Regulus.
-Harry, ce naiba..? intreaba el.
-A avut loc o rapire.
Se duce la Pensiv si toarna continutul in el. Isi baga capul in Pensiv si se trezeste in magazinul cu pricina.
-O, domnisoara Potter, clienta mea preferata! Ce doriti?
-As vrea...
Cea care incepuse sa vorbeasca era Ginny.
Deodata, au intrat patru oameni. Patru Devoratori ai Mortii.
-Avada Kedavra! zice unul din ei.
Vanzatorul moare.
-Haideti sa o luam! spune acelasi Devorator.
Cei patru o iau pe Ginny cu forta.
-La Casa Cumplita, nr. 12!
Devoratorii si Ginny Dispar.
Harry iese din Pensiv, si vede ca si Regulus iesea cu el.
-Mulciber! zice Regulus.
-Ce?
-Mulciber a rostit blestemul. Ceilalti trebuiau sa fie Rosier, Avery si Greyback. Ti-au rapit sotia. Si au dus-o la Casa Black.
Cei doi ies din casa. Kingsley si ceilalti Aurori asteapta raspuns.
-Au luat-o, zice Harry. Au dus-o la Casa Cumplita!
-Si ce mai asteptam? intreaba Ron. Sa o luam pe Ginny de acolo!
A fost scurt capitolul! Stiu!
CITEȘTI
Harry si Ginny: Dupa Hogwarts
Fiksi PenggemarPe cand lumea vrajitoreasca pare in siguranta, pe cand Harry si Ginny cred ca toate s-au sfarsit si ca vor trai fericiti, un ultim obstacol intervine in viata lor, iar cuplul greu incercat, alaturi de restul familiei, trebuie sa fie prudent si rapid...