Va anunt de acum ca in aceasta carte vor fi 40 de capitole. Deci va dura pana cand ne vom desparti de eroii nostri. Dar, pana atunci, va voi pune o intrebare: Ce personaje credeti ca vor muri in aceasta carte si de ce? Vreau doar sa vad ce pareri aveti, asta nu inseamna ca daca cineva spune ca va muri Regulus, el va muri neaparat. Astept raspunsurile.
*
Harry deschide ochii. Ginny se uita la el zambind. Se uita in jur; era in patul sau, in casa sa, alaturi de femeia pe care o iubea... La un moment dat, nu isi mai amintea ce facuse ieri. Apoi... isi aminteste. Ginny rapita... Lupta la Casa Black...
-La ce te gandesti? intreaba ea.
-La nimic, spune Harry scurt.
-Serios? Si ai vrea sa te cred?
-Cred ca as vrea sa dorm. Uita-te la ceas! E ora 7:27!
Si inchide ochii. Apoi, simte ceva ce se misca pe bratul sau. Deschide ochii. Ginny ii mangaia bratul, incruntata. Avea si motive... Nu am voie sa spun minciuni... Vechea cicatrice de pe mana lui Harry nu se vindecase, si nici nu avea sa se vindece. Ginny se uita la el.
-Ce e asta? intreaba ea.
Dintre toate aventurile de care a avut parte, cicatricea facuta de pana lui Umbridge era singura pe care nu i-a zis-o.
-Nu te-ai intrebat ce faceam la detentie cu Umbridge, nu? intreaba el.
-Te-a taiat? De ce nu mi-ai zis?
-Nuuuu... M-a pus sa scriu cu o pana, care nu folosea cerneala, ci sangele omului care o folosea.
Ginny isi pune mana la gura, si exclama in soapta: Nenorocita! O voi ucide!
-Da, daca o vei gasi!
-Glumesti? Ea e un Devorator al Mortii! Am vazut-o! Harry, i-a dat lui Salazar are Oglinda si Bongul!
Aceste marturisiri il socheaza pe Harry. Se ridica din pat si zice scurt:
-Ma imbrac.
-De ce? Parca era devreme.
-Ma voi duce la Oficiul Aurorilor. Kingsley are clar o misiune pentru mine. Mai e si Piatra. Sa nu uitam de ea.
-De ce esti atat de distant de mine?
-De ce..?
-Da! De ce esti suparat... pe mine?
-Pe tine? Nuuuu, Ginny!
-Presupun ca merit cand nu sunt bagata in seama, nu?
-Ce?
-Comportamentul tau spune multe. De ce te porti asa? Ca am fost proasta ca m-am lasat rapita de Devoratori?
-Ginny...
-Sau sunt plictisitoare? O noua aventura e tot ce iti trebuia, nu?
-Ginny...
-Nu! De ce ma..?
-NU MA MAI INTRERUPE!
Au durat doua secunde. Tipatul a iesit involuntar din gura lui Harry.
-A, tot esti tu ala suparatul, spune Ginny. Bine!
Se intoarce cu spatele la Harry.
-Ginny, ai gresit. Nu mai vreau nicio aventura. Vreau sa fiu cu tine. Te iubesc.
CITEȘTI
Harry si Ginny: Dupa Hogwarts
FanfictionPe cand lumea vrajitoreasca pare in siguranta, pe cand Harry si Ginny cred ca toate s-au sfarsit si ca vor trai fericiti, un ultim obstacol intervine in viata lor, iar cuplul greu incercat, alaturi de restul familiei, trebuie sa fie prudent si rapid...