Devoratorii Mortii si Marii Viperini Apar la locul in care sedea Yaxley, alaturi de ceilalti Devoratori.
-Stapane Yaxley, spune Fenrir, i-am adus.
-Perfect, spune Yaxley si se ridica de pe jilt. Mare Morgana, mai frumoasa decat in carti.
Si ii saruta mana.
-Emrys, continua Yaxley, esti un om important in istoria magiei, in special pentru noi, avand in vedere ca tu ai facut Blestemul Avada Kedavra.
-Ma bucur sa aud asta, Yaxley, spune batranul. Te stiu de sute de ani, cand eram in viata. Astrele mi-au zis ca urmeaza sa fiu inviat de catre un om, Rookwood, la porunca ta.
*
-Uitati! Am gasit! Stiu cine e Emrys!
-Uimeste-ne!
Harry, Ginny si George sunt in casa lui Hermione si a lui Ron. Hermione tocmai citeste din Marii vrajitori ai tuturor timpurilor.
-Deci, cine? intreaba Ginny.
-Aici zice Marele vrajitor Merlin din Camelot a fost un vrajitor stravechi. El si cu Morgana Pendragon au inventat binecunoscutul Blestem Fatal. Foarte putini stiu ca numele sau pe care l-a folosit in perioada exilului, intrucat ucisese destul de multi vrajitori cu Blestemul Fatal, a fost Emrys. Dupa exil a ajuns in Camelot, unde a primit sprijinul Regelui Arthur Pendragon. A murit la o varsta inaintata si, cu cateva zile inainte sa moara, se stie ca a zis:"Am citit astrele si ele au zis ca voi muri in scurt timp, dar dupa cateva sute de ani voi invia si revenirea mea va provoca sfarsitul lumii!". A fost Viperin, atribuindu-se si porecla de "Mare Viperin", datorita inventarii Blestemului Fatal.
-Hm! zice Ginny. Acum se leaga totul. Daca Emrys este Merlin, care este Marele Viperin, atunci pe el vroiau sa il invie Devoratorii, si nu pe Salazar Viperin.
-Invierea lui va produce sfarsitul lumii? intreaba George speriat.
-Mie-mi aduce aminte de Profesoara Trelawney, zice Ron. Cica, inviere si sfarsitul lumii (pufneste dispretuitor). Laude de mosneag sclerozat!
Toti cei din camera incep sa rada.
-Mie imi pare foarte serios, spune Hermione. Vorbim de cel care a facut Blestemul Fatal.
-Ce sa zici, spune Ron, nu mai avea si el cu ce sa se laude si, stim bine ca nicio vraja nu poate trezi oameni din morti, fie ei Incuiati sau Vrajitori.
-Da, intr-adevar, nicio vraja, spune Harry, dar exista o Piatra care...
-Da, stiu si eu, bla bla, Piatra Invierii bla bla, care invie lumea de pomana bla bla. E o enormitate, zice Ron.
-Ron, spune Ginny, daca intr-adevar Devoratorii Mortii au Piatra, atunci e foarte posibil ca Merlin sa fi avut dreptate si ca planul Devoratorilor sa mearga foarte bine.
-Tocmai asta e, spune Ron, nici nu au Piatra!
-Nu avem nicio dovada in acest sens, zice Harry impaciuitor
-Harry are dreptate, spune Ginny.
-E sotul tau! E firesc sa tii cu el! zice Ron cu pica.
-Tu esti sotul meu, spune Hermione. Dar tot cu Harry tin.
-Singur mereu...
*
-Uite, Emrys, tu cum crezi ca vom izbandi?
-Bun, eu cred ca ar trebui sa il inviem si pe Salazar Viperin.
-Pe cine?
-Pe Salazar Viperin. El e foarte puternic si trolii ii sunt credinciosi. Iar trolii sunt foarte puternici, Yaxley. Dar asta va provoca spiridusii liberi, care probabil vor declara razboi.
CITEȘTI
Harry si Ginny: Dupa Hogwarts
FanfictionPe cand lumea vrajitoreasca pare in siguranta, pe cand Harry si Ginny cred ca toate s-au sfarsit si ca vor trai fericiti, un ultim obstacol intervine in viata lor, iar cuplul greu incercat, alaturi de restul familiei, trebuie sa fie prudent si rapid...