Sasuke'nin uyuya kalması yüzünden konuşamamışlardı. Sakura bütün gece ateşi olduğu için Sasuke'nin başında beklemişti. Sabah saatlerine yakın Sasuke'nin ateşi düşünce Sakura'da az da olsa dinlenmek için Sasuke'nin yanına yere oturdu. Kafasını koltuğa koyunca Sasuke'nin baş ucunda uyuya kalmıştı.
Sasuke uyanınca hemen baş ucunda uyuyan Sakura'yı görünce uyanmaması için hareket etmedi. Sadece yüzünü ona doğru dönüp onu izlemeye başladı. Geçen haftalarda yaptıkları aklına gelince ister istemez utanıyordu. Çok salakça davranmıştı. Karşısına çıkıp ona aşık olduğunu itiraf etmektense sadece bir mesaj yazıp ortadan kaybolmuştu. İlk defa birine böyle şeyler hissediyordu. Hem de zorla evlendiği bir kadına karşı. Gerçekten geçen üç yıl boyunca nasıl onları yalnız bıraktığını düşündü. Belki ben başından itibaren mutlu bir aile olabilirlerdi, zorla evlendirilmeleri bir engel olamazdı. Olsa bile bu engeli birlikte aşabilirlerdi.
Sakura'nın ne hissettiği çok merak ediyordu. Belki ondan nefret ediyordu. Üç yıl sonra geri geldiği için ondan nefret ediyor olabilirdi ya da ona onu sevdiğini söylediği için. Sarada ile onu tek başına bırakmamalıydı. Kim bilir Sakura ne zor zamanlar geçirdi diye geçirdi içinden.
Zor zamanlar diye düşünürken Naruto'nun dediği aklına geldi. O yokken Sasori, Sakura ve Sarada'nın yanındaydı.
"Fırsatçı piç." Diye mırıldandı kendisinin bile zor duyduğu bir sesle.
Sasori'nin Sakura ve Sarada'nın yanında olduğunu düşününce çok çabuk sinirleniyordu. Ve yine sinirlenmiş bir elini yumruk yapmıştı. Sasori kesinlikle Sakura'ya aşıktı. Bunu adı kadar iyi biliyordu. Ya Sakura? O Sasori'ye aşık mıydı? Diye düşündü.
Sasori'ye aşık olmasına dair bir ihtimal olduğu için çok sinirliydi. "Keşke hiç gitmeseydim." Diye tekrar mırıldandı. Kendi yaptığı salaklığa kızıp yattığı yerden yavaşça doğruldu. Yerde oturarak uyuya kalan Sakura'ya bakınca içi yerde oturarak uyumasına el vermedi. Sakura'yı kaldırıp yattığı yere yatırdı. Odasına götürmeye kalksa çoktan uyanırdı.
Sakura'nın üzerini örtüp baş ucuna çömeldi. Ne zamandır o dokunmak istediği saçlara bakıyordu. Dokunup dokunmamak arasında kalmıştı. En sonunda Sakura'nın yüzüne düşen pembe saçları yüzünden çekti. Sakura hafif uyanacakmış gibi olunca elini saçından çekip çömeldiği yerden kalktı.
Sakura'nın yanından ayrılınca evi gezmeye başladı. "En son ne zaman gelmiştim buraya?" Diyerek düşündü. Üç yıl önce Sasuke, Sakura ve Sarada'nın bütün ihtiyaçlarını karşılayacağını söylemişti. Sakura ise reddedip onun parası ile olan hiç bir şeyi kabul etmemişti. Sasuke salondan çıkıp Sarada'nın odasına doğru ilerlemeye başladı. En son ne zaman görmüştü kızını?
Kapalı olan kapıyı yavaşça aralayınca yatağında yatan minik kızı gördü. Bu görmesi bile içindeki özlemi dindirebilirdi. Odaya girdikten sonra kapıyı kapayıp kızının yatağının yanına yöneldi. Yatağın baş ucuna oturup minik kızın siyah saçlarını okşamaya başladı. Ara sıra kızın siyah saçlarına minik buseler kondurup kokusunu içine çekiyordu. Yaptığı salaklık yüzünden kızını da ihmal etmişti. Daha üç yaşında olmasına rağmen şu zamana kadar pekte iyi bir ailesi yoktu. Son aylarda düzelmeye başlamıştı.
Sasuke kızının başını okşarken Sarada hafifçe gözlerini araladı. Baş ucunda babasını görünce şaşırmıştı küçük kız. Yatakta doğrulup gözlerini yumruk yaptığı eli ile ovuşturup tekrar yanında duran babasına baktı. Gerçek olduğunu anlayınca babasının kucağına atladı. Sasuke üzerine atlayan küçük kızı kucaklayıp ona sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limerence || Sasusaku (Tamamlandı)
Fiksi PenggemarSarada seni özledi. Gelebilir misin? 《Büyük yanlışlar belki mutlu bir sona açılabilirdi.》 Texting x yarı düz