"İno nerede kaldı bu?" Diyerek panikle gelin odasının içinde dolanıyordu Sakura. Üzerindeki gelinliğin eteklerini hafifçe kaldırıp gelin odasında bir o yana bir bu yana dönüp dolaşıyordu.
"Yeter be. Dolanma artık Sakura. Başımı döndürüyorsün."
"İno ya yine gitmişse, ya yine bizi bırakıp gittiyse." Diyerek tereddütle konuştu Sakura. İno Sakura'nın ona göre gereksiz olan endişesinin karşısında sıkılarak iç çekip oturduğu koltuktan ayağa kalktı.
İno "Sakura bak güzelim, şu güzelim düğün günü aklına şöyle saçma şeyler getirip üzme kendini." Diyerek Sakura'nın suratını avuçlarının içine aldı. Sakura İno'nun dediğinde karşı kafasını sallamakla yetindi.
"Hadi ben aşağıya gidiyorum. Naruto'da birazdan yukarı çıkar. Beraber inersiniz. Üzme kendini!" Diyerek gelin odasından çıktı.
Odada tek başına kalan Sakura ne kadar düşüncelerinden uzaklaşmaya çalışsada düşüncelerinin içine gömüldü.
•
•
•
•
•
•
Gelin odasının kapısının tıkanması ile Sakura düşüncelerinden sıyrılıp kapının önünde kim varsa içeri girmesi için "gel" emrini verdi. Kapıyı yavaşça aralayan Naruto içeri girdi.
"Hazır mısın Sakura?" Diye sordu Naruto. Sakura sıkıntıyla ayağa kalktı.
Sakura "Sasuke hâlâ gelmedi değil mi?" Dedi. İçeriye mutlu giren Naruto bile Sakura'nın sorusu karşısında pekte gülümseyen bir ifade gösterememişti.
"Gelmedi... Ama merak etme gelecektir yani geleceğini umuyorum." Naruto'nun konuşmasından sonra etrafı sessizlik kaplamıştı.
Naruto "Hadi Sakura-chan biz aşağı inelim. Sasuke'de biz inene kadar gelmiş olur." Diyerek ortamdaki sessizliği bozdu. Sakura endişeli bir halde Naruto'nun koluna girip gelin odasından çıktılar.
(Not: Burada Naruto'yu kullanma sebebim hani olur ya gelinleri nikah masasına götürene kadar abisi ya da babası koluna girer ve beraber giderler Sakura'nın abi veya babası olmadığı için en yakını olarak Naruto'yu seçtim.)
Naruto ve Sakura gelin odasından çıkıp merdivenlerden inmeye başlayınca düğün salonunda büyük bir alkış koptu. Yavaş adımlarla merdivenlerden inerken Sakura'nın gözü onu bekleyen bir adet Sasuks arıyordu. Ne yazık ki salondaki insanların içinde onu bekleyen Sasuke'yi göremeyince pes edip etrafa mutlu görünmek için yüzüne zoraki bi gülümseme taktı.
Merdivenlerden indikten sonra Naruto Sakura'nın nikah masasının sandalyesine oturmasını sağlayıp eşi Hinata'nın yanına geri gitti. Nikah masasında tek başına oturan Sakura ve salondaki misafirler hep birlikte ortada olmayan Sasuke'nin nerede olduğunu merak ediyorlardı.
Yaklaşık bir beş dakika geçtikten sonra salondan uğultular yükselmeye başladı. Misafirler birbirlerinin kulaklarına gömülüp bir şey fisıldaşıyorlardı.
Düğün salonundaki uğultu artmaya başlayınca Sakura'nın endişeside artmaya başlamıştı. Tam mmisafirlerin oturduğu yerde Sakura'nın kızı Sarada'yı tutan İno ile göz göze geldi.
Yaklaşık on on beş dakika önce Sakura'ya endişelenmemesini söyleyen İno, şimdi kendisi endişeliydi.Sakura daha fazla salondaki insanlara rezil olmak yerine nikah masasından kalkmak için gelinliğinin uçlarını düzeltti. İçinde yine ihanet ve sinir duygularıyla hızlıca oturduğu sandalyeden kalmasıyla sandalye geriye doğru hızlı bir şekilde düşüp sessiz salonda büyük bir yankı yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limerence || Sasusaku (Tamamlandı)
FanfictionSarada seni özledi. Gelebilir misin? 《Büyük yanlışlar belki mutlu bir sona açılabilirdi.》 Texting x yarı düz