Talizzunk!

256 17 0
                                    


- Szép jó reggelt kincsem!- keltett fel anya miközben a hátamat simogatta.

- Jó reggelt anyu! Mennyi az idő?- kérdeztem gyanakvóan anyutól.

- Hááát 7 óra van de még mielőtt kiakadnál elmondom, hogy csak szoktatni akarlak a korán keléshez mivel jövő héten már suli, ezt ne feledd!- hadarta el anyu, közben a tarkóját vakargatva.

- Nem zavar hogy felkeltettél mivel szuper kedvem van.-mondtam nagy vigyorral a képemen Kérlek szólj Erinek hogy csináljon reggelit!- néztem kis kutya szemekkel anyura mire ő egy bólintás kíséretében elhagyta a szobámat.

Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból és a fürdőmbe sétáltam, hogy megnézzem mennyire nézek ki szarul. A látvány nem volt olyan borzalmas mint amire számítottam. Elő vettem a smink táskámat majd elkészítettem egy természetes sminket felturbózva egy cicás tussal és egy műszempillával. Ezután már jobban éreztem magam, megindultam a gardrób szobám felé. Egy elől kivágott, feszülős bordó pólót vettem fel egy combközépig érő bőrszoknyával. Kicsit ribancos de nem érdekel. Kiválasztottam hozzá egy platformos magassarkút és egy fekete táskát, majd elindultam az étkező felé. 

-AKANE KÉSZ A REGGELI!- kiabált fel Eri a szakács.

- Itt is vagyok, mi a menü?- kérdeztem kedvesen Eritől

- Amerikai palacsinta, a kedvenced.- válaszolt Eri tálalás közben.

- Eri nem tudom mi lenne velem nélküled, istennő vagy!- mondatom végére dobtam neki egy puszit.

- Szijjja bogyoszló!- köszöntött apukám egy puszi kíséretében.

- Szia apu lehet egy kérdésem?- lebegtettem meg szempilláimat neki.

- Gondolom megint Minával találkozol, mehetsz csak vigyázz az úton.- mondta apu levakarhatatlan vigyorral a képén.

- Teli találat!

Megreggeliztem és elindultam a kocsim felé. Az én kis cseresznye piros mustangom felé, elindultam a pláza felé, mert ott találkozok Minával. 10 perc alatt oda is értem, már csak meg kellett keresnem rózsaszín barátnőmet. Sétálás közben egy kar ragadta meg a vállamat..

- Szia Aki!- szólalt meg hitelen Mina

- Úristen!-néztem rá ijedten. Mina minden találkozásunknál a szívbajt hozod rám.-mondtam neki teljesen lesápadt arca. Nem az én hibám hogy paranoiás vagy.- szólalt meg nevetve rózsaszín barátnőm. Ez nem is igaaaz, mindegy a lényeg hogy meg kell beszélnünk hogy lesz a mai parti.- mondtam határozott pillantással.

- Oké az megvan hogy hol lesz, hogy mit eszünk és iszunk, már csak a vendéglista kell.-nézett rám elszánt tekintettel Mina. Már összeszedtem hogy kiket akarok meghívni.- mondtam határozottan. Kikre gondoltál?- kérdezte nagy szemekkel. Kirisima, Denki, Uraraka, Yaomomo, Todoroki, Sero, Midoriya, Tsuyu, és csak a szüleim miatt Baku.- mondtam a végére már fapofával. 

- Komolyan ennyire utálod?- érdeklődött Mina. 

- Hidd el ha annyit kéne vele lenned mint nekem, akkor te is utálnád, sőt ma is vele kell ebédelnem.- mondtam hányást imitálva. 

- Jól nézel ki cicus!- kiabáltam nekem egy ocsmány csávó.

- Ülj rá és forogj.- kiabáltam neki vissza, miközben bemutattam neki.

- Látom hogy egyre több pasi néz meg téged.- állapította meg a tényeket Mina

- Már megszoktam.- rántottam meg a vállamat

- Te nem akarsz magadnak pasit?- húzta féloldalas mosolyra a száját 

- Túlzottan szeretek játszadozni, így nem.- válaszoltam teljes nyugodtsággal.

 Bementünk a plázába ruhát nézni az esti partira. Nekem megakadt a szemem egy vörös selyem ruhán, ami elég kihívó volt, ezért kerestem egy ugyanolyat kékbe és elvittem Minának. Kerestünk hozzá illő magassarkút és táskát majd mindketten haza mentünk.

Otthon egy kellemes étkezés után, begöndörítettem a hajamat és egy vörös sminket készítettem el, amíg Mina ellenőrizte a szállásokat. Nagyjából 2 óra alatt elkészültem. 

Majd lesétátam a szüleimhez, hogy elköszönjek tőlük

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Majd lesétátam a szüleimhez, hogy elköszönjek tőlük.

-Milyen csodálatos vagy kicsim!- küszködött könnyeivel anyu.

- Hééé anyu ne sírj.- invitáltam ölelésbe. 

Kb 5 percig ácsorogtunk ölelkezve mire nagy nehezen kibújtam az ölelésből.

- Anyu nekem most mennem kell, a házigazda nem késhet el.-szólaltam meg egy biztató mosoly kíséretében

- Rendben! De ne igyatok sokat.- válaszolt anyu majd egy puszit nyomott a hajamba



Sziasztoook! Ez lenne az első rész, remélem tetszik sokat dolgoztam vele. Építőkritika és javaslat jöhet! PUSSZANCS<3 

Ellenséggel összezárvaWhere stories live. Discover now