Akane

390 21 2
                                    

Esküszöm nem vagyok egoista meg semmi ilyesmi, de szeretek magamról beszélni (talán ezért vagyok kicsit ellenszenves, na mindegy). Itami Akane vagyok bla bla bla, kemény 165 cm és szőke hosszú hajam van (és igen baszogatnak vele minden áldott nap), okos vagyok és egy igazi ragadozó a felszÍnes emberek azt mondanák hogy kurva, pedig én csak megszerzem azt amit akarok.

Mit mondhatnék... U.A-be járok és jövő héten már másodikos leszek, a hősképző tagozatra járok. És már első óta évfolyam első vagyok na jóóóóó talán tényleg egy kicsit egoista vagyok.

A férfi emberek (érthetetlen lények) előszeretettel bámulnak meg, de nem tudják hogy én vagyok az igazi vadász. 16 éves vagyok mintha valamit kifelejtenék..... jajj tudom a képességem vagyis kepességeim mert kettő is van hehe... szóval az egyik hogy irányítani tudom az embereket a másik pedig a tűz.

Hogy miért lógok Katsukival? Mert régen anyukám összebarizott Mitsukival, majd amikor bepasiztak bemutatták egymásnak a fiúkat és így megalkották a kis csapatukat, majd pár év után közös céget alapítottak. A szüleink egymásra sóznak minkett, de mi nem tudunk hosszú távon egymás közelében lenni, ezért amint leléptek mindketten megyünk a dolgunkra.


Sziasztoook! Ez igazából csak azért van hogy megismerjétek a főszereplőt, remélem tetszeni fog a könyvem mert szívemet lelkemet bele teszem. Puszi!

Ellenséggel összezárvaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang