Bementem a diszkóba és lecsekkoltam hogy minden okés-e. Kicsivel később megérkezett Mina, majd a többiek. Bakut viszont nem láttam sehol, kicsit aggódtam érte. AKANE MI A FASZ BAJOD VAN BAKU ELLENSÉG SZEDD ÖSSZE MAGAD, MOST!!! Elmentem a mosdóba és a képességemmel ide csaltam Kacchant. Kimentem megnézni hogy mizu van az emberekkel stb. És láttam Kirivel beszélgetni.
- Cigiztem volna még.- utalt arra hogy használtam rajta a képességemet. Majdnem elvörösödtem de nem hagyom "győzni" ezt a kis buzibogarat.
- Seggfejkém utálom ha késnek, amúgy nem is cigizel.- mosolyogtam diadalittasan.
- E-cigi csöcsi.- mosolygott kissé perverzen. Erre én hátat fordítottam és bemutattam neki.
- Torkolj kaktuszt kicsim.- mondtam jól érthetően. Kirishima hangos nevetésbe kezdett.
- Őt sose tudnád megszerezni Bakubro.-veregette vállon az említett személyt.
- Elég nehezen de megoldanám.- válaszolt egy féloldalas mosollyal.
Odamentem a lányokhoz mert ott voltak a bárpultnál.
- Valami közös dolgot kéne csinálni.- utaltam arra hogy találjanak ki valami progit.
- UUUU ÉN MÉG SOHA!- kiáltott fel Uraraka
- Tetszik az ötlet.- szólaltam megMi piával akarjuk ezt játszani. Körbe megyünk és mindenki mond egy állítást amit ő még nem csinált/csinált. Aki csinálta már az iszik.
Körbe ültünk a jobb oldalamon Bakugou a másikon Todoroki (ahww😻).
- Ki kezdi?-szólaltam meg
- Kezd te csöcsi.- mondta Baku gúnyosan mire én egy tarkón baszással reagáltam
- Én még soha nem smároltam.- mondtam egy kis gondolkozás után.
Ivott Todoroki, Bakugou, Mina, Kirishima, Yaoyorozu, Kaminari, Midoriya, Uraraka és én.
- Komolyan?- kérdezte Shoto
- Tudod hogy vadász vagyok.- mosolyogtam kajánul mire vissza mosolygott. Automatikusan beharaptam az alsó ajkamat.
- Na akkor én jövök, én még soha nem szexeltem.- hadarta el Kacchan.Ivott Todoroki, Kaminari, Baku és én. Hirtelen teljesen elpirultam, amit mindenki észrevett (kurva jó💀).
- Ez kicsit uncsi nem felelsz vagy merszezünk inkább?- törte meg a csendet Yaomomo. Mindenki bólintott de előtte még mindenki ivott 3-4 felest. Egy üveggel pörgettük ki hogy ki-kit kérdez. Én pörgettem elsőnek és az üveg vége Midoriyára mutatott.
- Brokkoli, felelsz vagy mersz?- kérdeztem kedvesen
- Merek.-válaszolt félénken. Láttam hogy Uraraka várja hogy végre megcsókolja Deku, ezért gondoltam adok egy kis löketet.
- Csókold meg Urarakát.- mondtam, közben egy mosolyt ejtettem Ochako felé.
- Legyen úgy.- válaszolt és oda ment Urarakához és lekapta. A csók szenvedélyes volt és érzéki. Most Brodoriya pörgetett és az üveg Todorokinál állt meg.
-Felelek.- szólalt meg gyorsan Shoto.
- Kivel jönnél össze az osztályból?- tette fel a kérdését Midoriya
- Hmm... Akane-val és Momoval. Akaratlanul is megcsillantak Yaomomo szemei és egy kicsit az enyémek is.
Most az üveg rám mutatott.
- Felelsz vagy—
- Merek.- szakítottam félbe Shotot
- Ha a szüleitek legközelebb elmennek, legyen az bármennyi idő együtt kell laknotok.- mondta csintalan vigyorral a képén. Na hirtelen még a szar is meghűlt bennem. Komolyan. Hogy én Bakuval lakjak annak csak két vége lehet, kinyírjuk egymást (ennek a legnagyobb a valószínűsége) vagy szexelünk aztán kínosan viselkedünk aztán kinyírjuk egymást.
- Na bazdmeg legyen, de ehhez Bakugou is kell.- néztem az említett személyre.
- Benne vagyok csöcsi.- mondta és lehúzta a piáját.Ezután ittunk még párat, már mindenki részeg volt, de azért neki álltunk táncolni. Mindenki talált magának egy párt akivel táncolt én viszont a pultnál ültem. De hirtelen valaki megfogta a derekamat.
- Jössz táncolni?-kérdezte Shoto kicsit kótyagosan. Bólintottam neki és a táncparkettre vezetett. Éreztem a pillangókat a hasamban vagy csak sokat ittam nem tudom. Egymáshoz közel állva táncoltunk jó sokáig majd egyszer csak megragadta jobb kezével tarkómat és megcsókolt egy idő után már csak annyit vettem észre, hogy egy falnak támaszkodva nyakamra tapad és a lábam dereka köré van kulcsolva. Levegő hiány miatt elváltunk. Mindketten ziháltunk, letett a földre és én ott hagytam, megindultam a mosdó felé. Ha nem esett volna le hánynom kellett és sírnom. A vécéhez érve elkezdtem hányni, kb 5 percig hánytam majd a falnak dőlve sírtam. Úgy éreztem hogy mocskos vagyok és hogy nem vagyok más mint egy jelentéktelen kurva.
- Hé figyelj nem vagy kurva!- sietett hozzám Kirishima. Okés ezek szerint ki is mondtam amit gondoltam. Fasza
- Kiri nagyon elbasztam.- sírtam méginkább
- Nyugodj meg és mesélj el mindent.- simogatta a hátamat
- Csókolóztam Todorokival.- nyögtem ki hüppögve
- Figyelj a többiek már elmentek a hotelbe, szóval én leszek veled egy szobában jó?- húzta kedves mosolyra a száját
- O.. ok.. okés.- mondtam dadogvaFelmentünk a szobánkba és nagy nehezen Kirishima karjai közt elaludtam. Ő a legjobb fiú barátom, rá bármikor számíthatok.
————————————————————————
Sziasztok drágák!
Ez most egy kicsit más volt mint a többi rész de remélem tetszik😽
Pusszancs!❤️
YOU ARE READING
Ellenséggel összezárva
FanfictionItami Akane vagyok, tökéletes gazdag szülők elcseszett gyereke. A szüleim sokat vannak távol az üzleti utak miatt és drága cuccokkal próbálnak kárpótolni. Elkell viselnem egy igazi seggfejet Bakugou Katsukit. Könnyebb lenne a ha az ő szülei nem lenn...