Pe o straduta indepartata, dintr-un sat uitat de lume unde persista un miros de iarba proaspata trecea si un barbat cu o roba neagra si lunga.Acesta disparu in mijlocul drumului ca prin magie.Desigur era un vrajitor dar nu orice vrajitor ci chiar Harry Potter.Se pare ca nu disparuse , in mijlocul drumului ci intrase intr-o incinta invizibila si imateriala.In aer persista un miros putred, la capatul holului fiind niste scari. In fata scarilor era o usa, de unde se auzeau voici susotind.Harry intra in camera unde mai erau si Ron, Hermione, Ginny, Domnul si Doamna Wesley si inca cateva persoane care erau de la Minister.
-Deci , am inteles bine ce s-a intamplat? Intreba Harry.
-Da , Harry, se pare ca ceva extrem de ciudat se intampla cu profesorul de Aparare contra Magiei Negre.Pana acum nimeni nu a putut sa explice ce este cu semnele acelea ciudate de pe el, raspunse un reprezentant al Ministerului.
-Va-ti gandit ca ar putea fi vorba de un blestem?
-Desigur , raspunse Ron, dar intrebarea e ce fel de blestem?Nimeni nu a mai intalnit asa ceva pana acum, nici macar Dumbledore caci s-a vorbit si cu portretul acestuia.
-Ceva dubios este la mijloc, ce stim noi mai exact despre acest profesor?
-Nu prea multe, Harry, raspunse Hermione. Stim ca a fost crescut de Incuiati dar se pare ca a fost adoptat de acestia.Nu se stie care sunt parintii lui naturali.Dupa ce a terminat scoala nu a mai tinut legatura cu parintii adoptivi , si si-a dedicat viata studiului si brevetarii, devenind in cele din urma profesor.Desigur este foarte tanar pentru un profesor, si am gasit incantatii si desene ciudate in biroul lui, tindem sa credem ca si-a facut asta singur , dar nu este prea plauzibil deoarece este un blestem foarte puternic nu poate fi atins de nici un fel de Magie Alba, deci trebuie contra-atacat cu Magie Neagra, dar tot prea puternic este blestemul, nici Bagheta de Soc nu ar fi putut sa-l creeze daca in spatele ei nu era o minte stralucita.
-Se pare ca reinfintarea Ordinului Phoenix a fost o idee buna, acesta va ramane sediul , trebuie anuntat si Ministrul Magiei pentru a lua metode de prevenire in cazul intoarcerii raului in Lumea Magica.
Se lasa o liniste ca de mormant si discutia continua dupa cateva clipe, in timp ce in aripa spitalului profesorul Gon, se zbatea intr-o baie de transpiratie , pe piele aparandu-i semne rosii care cu siguranta nu prevesteau ceva bun.