Membrii ordinului au mers, la ordinile lui Harry sa inspecteze orfelinatul la care a stat Gon inainte sa fie adoptat. Nu au gasit nimic suspect, totul parea in ordine. Membrii au vorbit cu directoarea orfelinatului iar aceasta le-a spus ca Domnul Gon a fost gasit in padure si adus la orfelinat dupa care, la scurt timp a fost adoptat. Membrii au obtinut adresa parintilor adoptivi si au plecat la drum. In scurt timp au ajuns, stateau in fata unei casute modeste, cand o femeie inspaimantata veni spre ei:
-Ce doriti de la mine??
-Buna ziua doamna, am venit sa va punem niste intrebari ce il privesc pe fiul dumneavoastra.
-A patit ceva??! Daca a patit ceva o sa va sugrum pe toti, doar din cauza voastra cu magia voastra cu tot l-am perdut, saracutul meu baietel.. ....
-Va rog sa va calmati, nu, scutura din cap Aurorul,.. ... Nu a patit nimic doar vrem sa va punem cateva intrebari, vrem sa stim daca i-ati cunoscut vreodata parintii biologici?
-Va raspund la intrebarea asta si apoi plecati de pe proprietatea mea. A venit, cam la doua luni dupa ce a fost adoptat, o femei sinistra cu haine ciudate si machiaj strident care vroia sa imi multumeasca ca am grija de copilul ei, conform spuselor ei sotul ei murise in lupta invingerii unui vrajitor malefic.... Mana-de-Mort sau nu stiu cum ii zicea.
-Multumim doamna, chicoti unul din Aurori o sa va tinem la curent cu ce se va mai intampla.
-Valea de pe proprietatea mea si sa nu va mai intoarceti pana ce nu-mi aduceti fiul acasa.
Cei doi Aurori au disparul sub privirea femeii, si au aparul in sediul Ordinului pentru ai da raportul lui Harry.