Amintirile ranesc.

159 15 5
                                    

Vechea coliba a lui Hagrid inca era in picioare, desi era mai jerpelita acum Harry, Hermione si Ron o vedeau la fel de splendida ca in prima lor zi la Hogwarts.Trei siluete se vedeau coborand spre coliba.Primul era chiar Harry urmat de Ron si Hermione carand fiecare cate o geanta.Ajunsi in dreptul bostanilor uriasi isi susotira ceva si apoi disparura urmand sa apara pe o campie verde, unde soarele stralucea cu putere.
-Bun acum ,ca sa il gasim pe acest vrajitor ne trebuie putin ajutor.Sa vedem pe cine cunoastem noi aici??intreba Harry.
Ron facu o fata de parca ar fi nimerit o boaba de fasole cu gust de voma iar Hermione se inrosi instantaneu.
-Ce se intampla aici??Daca stiti pe cineva spuneti!se rasti Harry.
-Pai.....ar cam fi cineva...raspunse nesigura Hermione.
Ron deja simti cum un fior il cuprinde iar Harry era nedumerit de tot ,ceea ce il facu sa si intrebe:
-Cine??
-Pai , stii tu Viktor, Viktor Krum.
Ron la auzul acestui nume se intoarse cu spatele asteptandu.se de la bun inceput ca Hermione sa.i risteasca numele.
-Cum am putut sa uit de Krum, vai ce natang sunt.Este o idee foarte buna Hermione.Ron esti bine?
-Da , da sunt bine doar ca imi este putin rau de la teleportatul asta, atata tot.
-Esti sigur, intreaba Hermione ,arati cam impacientat.
-Da da sunt sigur, haideti la...,hai sa ne continuam drumul.
-Bine....deci incotro, nu am mai tinut legatura cu Krum deci incotro??intreba Harry uitandu.se la Hermione.
-Pai nu stiu , ultima data cand am...vai!si Hermione isi astupa gura.Vroiam sa spun ca nu am mai tinut nici eu legatura deci hai la Durmstrang, in cel mai rau caz daca nu este acolo vom afla unde este.
-Bine , hai sa mergem....Ron, tu nu vii??
-Ou..da sigur ca da..
-Ron , te rog daca ai vreo problema cu asta , cu Krum spune.mi!spuse Hermione cu un ton rugator.
-Nu ,nu am nimic.De ce ai presupune asa ceva?
-Pai te comporti ciudat de cand ai aflat ca vom veni aici.
-Nu , nu am nimic , nu sunt gelos daca la asta te referi , adica doar cum ai zis si tu nu ati mai tinut legatura si plus ca nu a fost ceva intre voi , ati mers doar la bal , spune Ron incercabd sa schiteze un zambet fals.
-Bine , rupse Harry tacerea, pai atunci hai la Durmstrang.
O tacere deplina se lasa intre ei, si persista pana ajunsesera la Durmstrang.Un castel sinistru si sumbru care daca nu stiai ca este defapt o scoala si ai fi trecut nepasator pe langa el ai fi zis ca e bantuit si ca traieste un vampir acolo.Harry, Ron si Hermione au fost primiti foarte bine si au avut marea surpriza sa afle ca Viktor este directorul scolii acum.Au intrat in birou la el si cuprins de surprindere a stat vreo doua secunde sa proceseze tot ce se intampla.Insa nu se uita la Harry sau la Ron se uita direct spre..
-Hermione! Striga si veni sa o inbratiseze sub privirea plina de dezgust a lui Ron.
-Si eu ma bucur sa te vad Viktor, spuse Hermione rusinata.
-Vai a trecut ceva timp!De ce nu mi.ai raspuns la scrisori??
-Pai a fost doar un bal, Viktor , ce te asteptai sa mai vorbiti prin scrisori?intrba Ron cu un ton ironic.
-Ou...pai am mai vorbit prin scrisori inca vreo cativa ani buni dupa terminarea Turnirului.
-Ce?!fata lui Ron cazu si nu mai putu sta in picioare asa ca iesi pe hol trantind usa in urma lui.
-Ce se intampla?Am spus ceva rau?se incrunta Viktor.
Hermione iesi val vartej dupa Ron, iar Harry adauga:
-Pai Hermione s.a casatorit cu Ron si Ron este un pic cam gelos.
-Ce ??s.a casatorit cu el?spuse Viktor pe un ton surprins.
-Da dar ma rog nu asta este motivul pentru care am venit aici.Am venit foarte urgent deoarece il cautam pe un anume vrajitor , Harry ii dadu foaia cu numele vrajitorului, ascesta poate citi runele antice si e singurul din toata lumea , te rog spune.mi ca traieste!
-Da sigur , dar te avertizez Harry vrajitorul asta nu e de incredere si este foarte siret de asemenea adora si provocarile.
-Ai idee unde il putem gasi?
-Da sigur, avand in vedere ca este un vrajitor care numai cu magia neagra lucreaza acum este inchis intr.o inchisoare sprciala.O sa il vedeti chiar maine , dar mai intai trebuie sa iti arat cu stam cu planul de calatorie deoarece , celula lui este tocmai sub un munte si sunt presarate multe obstacole pe drum deci va fi o calarorie destul de palpitanta.
Viktor se apuca sa.i explice lui Harry planul de calatorie in timp ce Hermione se aseza pe hol langa Ron si.i spuse:
-Ron, imi pare rau ca nu ti.am spus ca am mai vorbit cu Viktor , Ron se stramba la auzul acestui nune, dar chiar nu isi avea rostul si te asigur ca nu ai de ce sa te temi a fost doar un bal ai dreptate.
-Nu, Hermione a fost mai mult decat atat, pot simti asta, modul in care te priveste el....eu vreau sa fiu singurul care te priveste asa..
-Dar nu conteaza cati ma vor privi asa conteaza ca doar ca pe tine te.am ales si ca te iubesc mult, cred ca stii asta deja.
-In momentul asta nu mai stiu nimic......cred ca ar fi mai bine sa ma lasi singur.....
-NU ma crezi??Adu macar un argument solid ..care ar putea..sustine asta.., rosti Hermione printre lacrimi.
-Vrei sa stii ce ar fi un argument ..solid?spuse Ron lacrimile tasnindu.i din ochi.Scrisorile , toatr scrisorile pe care le tii in cutia din pod, pe care nu le.am citit niciodata deoarece este incuiata cutia dar intotdeauna am stiut ca scrisorile alea sunt de la Krum.Si stii ce este mai dureros?? ca in cartile tale de Potiunii tii acele scrisori , mai speciale decat celelalte , scrisori de dragoste de la Krum, pana acum am vrut sa cred ca nu este nimic semnificativ dar acum incep sa cred ca este....spuse Ron plecand lasand.o pe Hermione pe podea plangand in hohote incercand sa explice dar privindu.l pe Ron cum se departeaza.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 28, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Harry Potter si al optulea HorcruxUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum