Era intai septembrie si o familie micuta se indrepta spre gara, trecand de peronul magic ajungand chiar langa Expresul rosu de Hogwarts care era invaluit in abur.Acea familie era chiar familia Potter.Harry si Ginny erau urmati de James ,fiul lor cel mai mare, Albus Severus,fiul mijlociu care era in anul intai, si Lily care era inca prea mica sa mearga la Hogwarts.Pe acelasi peron erau si Ron cu Hermione cu cei doi copii ai lor, Rose care era in anul intai si Hugo care era mai mic.Cele doua familii discutara putin dupa care isi urcara copii in tren pupandu-i de ramas bun.Albus discuta cu tatal sau , care il mai calma deoarece era foarte agitat.Daca nu avea sa respecte traditia familiei si sa nu ajunga la Cercetasi ce avea sa se intample?Usor inspaimantat urca in tren in compartiment cu Rose.Trenul porni, pesaje minunate aratandu-se la ferestre.Albus avea o piatra pe inima care il apasa din ce in ce mai mult .
Ceilalti copii pareau foarte relaxati infructandu-se cu bunatatile aduse de vrajitoarea cu caruciorul de dulciuri.James era cu prietenii lui iar Rose incerca sa-l linisteasca pe Albus.Dupa cateva ore au ajuns, iar Albus era atat de emotionat .Avea sa intre in Hogwarts , casa lui pentru urmatorii sapte ani.Astept pareri..... ;-)