Mai trecusera 2 saptamani de scoala si totul era perfect daca nu puneai la socoteala muntele de teme.Rose era la zi cu toate temele iar Albus se straduia cat de mult putea.
Cei doi erau pe coridor indreptandu-se spre ora de Potiuni.S-au asejat in banca si asteptau tacuti , sperand ca domnul Gon sa intarzie.Acesta nu era prea placut de copii, avea in jur de 21 de ani , era sumbru si morocanos.Spre surprinderea copiilor , profesorul nu veni la ora.Rose , care era scufundata cu capul intr-o carte il intreba pe Albus:
-Ce crezi ca s-a intamplat cu profesorul de nu a venit la ora?
-Nu stiu, dar din cate am auzit si vazut este foarte punctual si....
Albus vru sa mai adauge ceva dar clopotelul suna , discutia fiind intrerupta.
Toti copii susoteau si erau ingrijorati .Cand au ajuns la biblioteca James a venit catre ei si pe un ton abia soptit a spus:
-Ati auzit ce s-a intamplat cu profesorul Gon ??
Albus curios raspunse:
-Nu, dar am vrea sa auzim.
-Se spune ca i-au aparut un fel de semne ciudate pe tot corpul si ca acum este in aripa spitalului.
-Cu ce certitudine spui asta, nu poti dovedi nimic, spuse Rose.
-Ba bine ca da, fiti atenti.
James scoase un pergament din geanta si rosti cu bagheta scoasa spre el:
- Jur solemn ca sunt pus pe rele.
O harta a intregului Hogwarts se deschise si Albus si Rose cascara ochii.
-James, de unde ai asta, tata a zis...
-Da, da stiu ce a spus tata dar tot i-am furat harta de pe birou.Si acum am mai inbunatatit-o.George m-a ajutat .UIta-ti aici, in aria spitalului este domnul Gon si nici nu se misca macar.
-Bine ai dreptate in legatura cu spitalul dar partea cu semnele nu are nici o logica.
-Crezi ce vrei , Rose dar asta este adevarul.
Copii au continuat cursurile , dar gandul lor tot la domnul Gon ramase.