Štyri hodiny prešli v blízkosti Erika veľmi rýchlo ani som si pri ňom neuvedomila ako rýchlo beží čas a zrazu bolo pol šiestej a nemu skončila smena,,Enrike končí ti smena je pol šiestej.'' On sa usmial a povedal,,Meno si už mala skoro dobre, ale je to Enrique s Qu a ty si tu do kedy?''
,,Prepáč naučím sa, že je tam Q a ja som až do záverečnej ťahám smenu za kolegiňu Anett.''
,,Zostanem tu s tebou, aby si tu nebola 3 a pol hodiny sama.'' Usmiala som sa a povedala,,To je v poriadku, kľudne môžeš domov ja to zvládnem okolo siedmej až ôsmej už veľa ľudí nechodí.''
,,Ale to je ešte dlho a trvám na tom, že tu s tebou zostanem.''Ja som neodolala a prikývla.,,Takže môžem zostať?'' Znovu som len prikývla a túžila som sa ho dotknúť. Túžila som ohmatať jeho ruky a hrudník či posiluje a má tak vypracované telo. Túžila som hrať sa s jeho vlasmi a túžila som dotknúť sa jeho pier.
Keď o pol siedmej odišiel posledný zákazník čo tam sedel oprela som si ruky a pult a položila si na ne hlavu a sledovala Erika ako utiera stôl. Pomaly som žmurkala a sledovala ho pri práci.
Vytrhol ma s môjho tranzu až jeho hlas za mnou.,,Rachel už tam nie som a nabudúce môj zadok sleduj tajnejšie.''
,,P Prepáč, prepáč len som sa zamyslela.''
,,Jasné ja viem ľudí odhadnúť len jedným pohľadom.'' Zadívala som sa do jeho očí a aj keď som urobila znovu tú istú chybu neľútovala som ju a nechala sa pohltiť tou žiarou úplne celá.
Erik uhol pohľadom na stranu a povedal,,Viem, že túžiš po tom, aby si sa dotkla môjho tela a pobozkala ma, ale ja sa zásadne na pravom rande nebozkávam.''
,,Sme na rande?''
,,Povedal som rande? Myslel som v práci.''
,,Mimo práce ma pobozkáš?''
,,Sotva ťa poznám Rachel.''
,,Nebuď tak chladný ja ti o sebe niečo poviem ako ty si mi povedal o sebe a už ti nebudem cudzia.''
,,O to tu nejde na teba pôsobí moje kúzlo nie tak silno, ale pôsobí.''
,,A čím to je?''
,,To ti vysvetlím neskôr, ešte na to nie si pripravená a ide nám zákazníčka musím ju obslúžiť.''Sklonila som hlavu a nechala mu ju obslúžiť.
YOU ARE READING
World Cambion: Túžba
FanfictionRachel pracuje v miestnej kaviarni, ktorá je spojená aj s cukrárňou a jedného dňa príjmu nového zamestnanca a podľa Rachel je veľmi divný. Lepia sa na neho snáď všetky dievčatá. Ona sa na neho stále pozerá a túži ho dostať k sebe. Pomocou svojich sc...