,,Kávovar má 4 rôzne kávy. Bez kofeínu červené tlačítko, vie si sám ten kofeín z kávových zŕn odstrániť, potom je kofeínové klasické expresso to je zelené tlačítko, potom je dubble expresso to však chcú ľudia málokedy, väčšinou iba podnikatelia o siedmej ráno alebo si sem pre neho chodia tesne pred záverečnou tak dva krát alebo tri krát do týždňa, takže dubble expresso je žlté tlačítko a poslané tlačítko modré je detská káva to sa tiež používa málokedy, ale viac ako žlté, kávovar odstráni všetky škodlivé látky zo zŕn kávy, aby to mohli piť deti.'' Erik prikývol a napísal poslednú bodku za vetou. Žasla som ako rýchlo mu behala ruka po papiery bez toho, aby sa čo i len raz pomýlil alebo nedodržal čistopis.,,Rachel pokračuj.'' Vyzval ma a ja som pokračovala,,Do každej kávy sa dá pridať mlieko a cukor podľa želania zákazníka, to ti vždy povie a do každej kávy sa dá pridať aj príchuť. Zákazníci majú na výber z ôsmych príchutí.'' Zapísal si to a ja som pokračovala,,Ak bude chcieť príchuť dáš tri pumpičky do pohára a naúčtuješ mu ku káve 30 centov, aj cukor sa ráta za každú lyžičku je 20 centov, ale mlieko je v cene, ale ak chce zákazník bez laktózy učtuješ mu 50 centov.'' Zapísal si to a keď som sa trochu usmiala, tak mi úsmev opätoval.,,To je asi všetko o kávovare.''
,,Dobre a čo bude ďalej?'' Pozrela som sa na neho a povedala,,Teraz ti poviem bezpečnostné a hygienické predpisy.'' Keď som mu všetko začala diktovať ruka mu behala po papiery rýchlejšie ako predtým a nechápala som ako môže moje tempo tak stíhať bez toho, aby sa ma opýtal ako veta pokračuje. Začala som si o ňom myslieť, že je robot alebo na baterky, ale radšej som sa ho nič nepýtala a ďalej mu diktovala predpisy.
Keď som skončila musela som na chvíľu odísť, lebo prišiel zákazník,,Musím ísť obslúžiť zákazníka, tak tu chvíľu počkaj.''
,,Mohol by som ja?''
,,Dnes ešte nie možno zajtra.'' Prikývol a ja som podišla k pultu,,Želáte si?''
,,Jednu kávu bez kofeínu z mliekom a dva cukre a detskú kávu z čokoládovou príchuťou.'' Naťukala som objednávku do pokladne.,,Bude to všetko?''
,,Ešte dva krát čokoládový koláč.'' Zapísala som to a keď pán zaplatil išla som späť za Erikom.,,Urob jednu detskú čokoládovú kávu.''Prikývol a začal ju robiť, ja som ho celú dobu sledovala a keď som mu povedala, že to urobil super na prvý krát usmial sa na mňa a v očiach mu žiarili oranžové dúhovky.
YOU ARE READING
World Cambion: Túžba
FanfictionRachel pracuje v miestnej kaviarni, ktorá je spojená aj s cukrárňou a jedného dňa príjmu nového zamestnanca a podľa Rachel je veľmi divný. Lepia sa na neho snáď všetky dievčatá. Ona sa na neho stále pozerá a túži ho dostať k sebe. Pomocou svojich sc...