Premýšľala som o otcovej ponuke celý zbytok večera. Prečo stále trvá na tom, aby mi dal 20% s jeho zvýšeného platu, keď ak mne bol zvýšený plat?
Nedokázala som zaspať, hlavou mi behali myšlienky o otcovej ponuke a o tom novom chalanovi, ktorého mám zajtra zaučiť.
Zajtra idem do práce až na pol druhú, protože mám do pol jednej školu, mávam ju každý deň od pondelka do piatku vždy inak. Dnes je nedeľa a my máme kaviareň otvorenú každý deň od 7:00 do 21:00. Nikdy však jedna osoba nerobí viac ako 4 hodiny, ale sú však dovolené aj presčase a máme ich zapletené. Ja však nerobím často presčase, tak skoro vôbec, iba málokedy, pretože sa musím učiť do školy, preto vedúca hľadá ďalšieho zamestnanca, aby som nemusela robiť ja, keď nám odišla jedna posila na materskú.
V našej kaviarni pracuje spolu 8 zamestnancov a vždy sa navzájom striedame, ak chce niekto viac zarobiť vymeníme si smeny v daný deň, keď ten druhý nemôže alebo vezmeme za neho celú jeho smenu vrátane tej našej. V poslednej dobe beriem smeny za Anettu, ona má chorú maminu a tak často musí s ňou zostať doma, tak sa jej vždy ponúknem, aby som mala viac peňazí,ktoré stále potrebujem. Zajtra teda začínam od pol druhej a som až do záverečnej. To bude veľmi dlhý deň. Kedy sa budem učiť do školy? Prídem domov okolo pol desiatej a budem sa učiť aj do jednej ráno a o pol siedmej ráno musím stávať, aby som sa stihla nachystať do školy.Ráno som sa zobudila 6:20, desať minút pred budíkom toto sa mi už dlho nestalo.
Vstala som s postele a moja prvá cesta bola do kúpeľne rovno cez chodbu od mojej izby, keď som však otvorila dvere od kúpeľne čakalo ma tam veľká pohroma. Všade po kúpeľni boli pohadzané zubné pasty, zubné kefky, sprchové géle, mlieka na telo, a ešte neviem čo všetko som videla na zemi. Zakričala som na mamu, ktorá už bola dolu v kuchyni,,Mami to čo je hore v kúpeľni za pohromu? Vypadá to tu ako po nejakej vojne.'' Mama mi zdola odkričala,,Zlatko prepáč to urobila Carolinka, zase mala ten jej záchvat zlosti a ja som to už nevládala upratať, keď zaspala, moc ma to mrzí, použi kúpeľňu dolu, prosím, keď prídem s práce poobede, tak to dám do poriadku.'' Odkričala som jej dobre a zbehla dolu zo schodov a namierila si to do kúpeľne na prízemí, ktorá bola uprataná.
YOU ARE READING
World Cambion: Túžba
FanfictionRachel pracuje v miestnej kaviarni, ktorá je spojená aj s cukrárňou a jedného dňa príjmu nového zamestnanca a podľa Rachel je veľmi divný. Lepia sa na neho snáď všetky dievčatá. Ona sa na neho stále pozerá a túži ho dostať k sebe. Pomocou svojich sc...