Po vyučovaní, ktoré sa pretiahlo o 15 minút som sa rýchlo ponáhľala na autobus, ktorý mi išiel od školy rovno ku kaviarni za 2 minúty a len tak tak som to mala stihnúť na pol druhú, vlastne dorazím 13:15, ale než sa prezlečiem bude aj 25.
Cestou na autobus som volala vedúcej, že kedy dorazí ten nový do kaviarne a ona mi povedala, že do 13:30 by tam mal byť. Poďakovala som jej a bežala na autobus, ktorý som len tak tak stihla, kebyže ho nestihnem ďalší by išiel až o 10 minút a to by som už nestihla prísť do práce včas.
S autobusu som vystúpila 13:16 o minútu neskôr ako som mala naplánované, ale to nebol žiadny problém, lebo stále som mala dosť času.
Vošla som do kaviarne a pozdravila zákazníkov a kolegyňu, s ktorou som si o pol hodinu menila smenu.,,Ahoj Rachel, môžem dnes skončiť o 15 minút skôr? Musím ísť bratovi na besietku.''
,,Jasné, tých 15 minút to zvládnem.''
,,Si si istá? Dnes má prísť ten Erik.''
,,Viem, že má prísť aj tak odchádzaš iba o 15 minút skôr to nemení nič na tom, že budem s ním sama 4 hodiny. Ja to zvládnem, asi sa ti už dostalo do uší, že ma vedúca povíšila na jej zástupkyňu.''Ona prikývla a povedala,,Nemôžem tomu uveriť, že si jej zástupkyňou práve ty.''
,,Ani ja som tomu nevedela uveriť, keď mi to povedala.''13:30
Do kaviarne vnikla oranžová žiara a musela som si zakryť oči. Odkiaľ to ide, keď je pod mrakom? Dievčatá, ktoré boli v kaviarni sa hneď za žiarou hrnuli ako za hypnotizujúcim medailónom. Keď ich záhadná osoba, ktorá priniesla za sebou do kaviarne aj záhadnú žiaru od seba odstrčil namieril si to rovno ku mne. Tá záhadná oranžová žiara vychádzala z jeho očí. Nechápala som ju, ale nepýtala som sa prečo sú jeho oči také zvláštne len som povedala,,Ahoj ty musíš byť ten nový na zaučenie Erik, že? Ja som Rachel a budem ťa zaúčať ja.''
,,Ahoj áno som tu na zaučenie, teší ma Rachel, ale poprosil by som, aby si mi hovorila celým menom som Enrique.'' Prikývla som a v duchu som si povedala, že si na jeho zvláštne meno nikdy nezvyknem.
YOU ARE READING
World Cambion: Túžba
FanfictionRachel pracuje v miestnej kaviarni, ktorá je spojená aj s cukrárňou a jedného dňa príjmu nového zamestnanca a podľa Rachel je veľmi divný. Lepia sa na neho snáď všetky dievčatá. Ona sa na neho stále pozerá a túži ho dostať k sebe. Pomocou svojich sc...