7.

4 0 0
                                    

    Stále mi bolo záhadou odkiaľ vychádza tá oranžová žiara z jeho očí a aj keď mi bolo blbé sa ho to spýtať, tak som sa ho nakoniec spýtala,,Ako je možné, že máš oranžové dúhovky a tak moc žiaria, keď si v blízkosti žien?''
      ,,Narodil som sa tak v našej rodine sa dedia z generácie na generáciu, ale len u mužských pohlaviach.'' Prikývla som aj keď som tomu nerozumela, ale jeho nemecký prízvuk mi bol veľmi sympatický a ja som chcela vedieť o jeho rodine viac len, aby som ten jeho prízvuk mohla počuť, neviem čím to bolo, ale Erik bol ako prízrak objavil sa a láka na svoju krásu všetky dievčatá vrátane mňa. Myslela som si, že na mňa to jeho kúzlo nepôsobí, ale mylila som sa. Nepôsobí na mňa však tak silno ako na ostane dievčatá, ale predsa pôsobí, stále však neviem prečo na mňa jeho kúzlo účinkuje len slabo a na iné dievčatá tak silno.
     ,,A čím je to, že tak priťahuješ k sebe dievčatá? Chytajú sa na tvoje oranžovo žiariace oči alebo je v tom niečo iné?''
      ,,Prestaneš prosím riešiť moje oči a môžme sa venovať môjmu zaučeniu?'' Prikývla som a povedala,,Jasné, ale veď ty už v podstate všetko vieš tak prečo si nedať pauzu a venovať sa tebe.'' On sa na mňa nechápavo pozrel a jeho oranžové oči žiarili ako vianočný stromček. Čím to je?
      ,,Tak dobre poviem ti o sebe viac, ale zase nie naraz všetko, aby si sa ma nezľakla.''
       ,,Si snáď nejaký démon alebo čo? Veď tí existujú iba v knihách a vo filmoch.''
       ,,Mýliš sa nepoznáš svet tak dobre nadprirodzené sily existujú a sú všade okolo nás. Démoni existujú, ale vlkolaci a upíri som si istý, že by mohli existovať tiež, ale nie som si tak úplne istý. Legendy, ktoré o tom dokazujú vedci pomaly začínajú vyvracať nestačia im totiž dôkazy, ktoré sa o nich píšu na internete, tak si myslia, že ich existencia je vymyslená pre filmy a knihy.'' Prikývla som a jeho nemecký prízvuk v angličtine ma tak upokojoval, že som ho mohla počúvať aj celý deň.

Po dlhšej dobe ďalšia časť, tak snáď sa bude páčiť.

World Cambion: Túžba Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon