Úvod
Věnováno mé sestřenici ,,Chikorce" (na wattpadu Jessmelol) a klukovi, který pro mě znamená všechno, ale já pro něj nic. Mám vás oba moc ráda :)
Je 24. ledna roku 14014. Jmenuji se Andy, je mi 14 let a žiju v České republice. Příjmení nemám. Vlastně nikdo tu nemá příjmení. Vždyť nás tu žije sotva pět set. Proč? Je to celkem dlouhý příběh:
Možná si naši dobu představujete jako svět plný mimozemšťanů, nových osídlených galaxií a podobně. Ale skutečnost je jiná. Asi do roku 8000 to tu vypadalo skoro stejně jako v době, kdy byly vynalezeny moderní přístroje jako telefony, počítače a podobné věci. Potom Země odletěla ze Sluneční soustavy. Nikdo neví, jak se to stalo, ale nejspíš se na to všichni připravili. Spolu s planetou Electrico a dvěma dalšími, které nemají název, teď obíhá kolem hvězdy Isia. Lidé přežili, ale něco se změnilo: objevili kouzla.
Začali se objevovat kouzelníci a čarodějky, kouzla se zdokonalovala a nakonec lidé postavili na Zemi portál, který zvyšoval rychlost a vedl na most, po němž se dalo přejít na Electrico asi za deset minut. Většina lidí odešla, ale moji předkové zůstali.
Potom se děly zvláštní věci. Ty dvě planety beze jména najednou zahalila temnota. Vypadaly, jako by byly obalené tlustou hladkou fialovou stěnou. Vědci si uvědomili, že celá tahle planetární soustava je kouzelná a lidská kouzla narušují její rovnováhu. Varovali ostatní, ale nikdo kouzlit nepřestal, a tak později postihla stejná katastrofa i Zemi.
Jednoho dne prostě navyšla hvězda Isia a místo toho se ze země linula fialová mlha, která rychle tuhla a vytvářela kilometr vysokou temnou stěnu. Kouzelníkům se ji podařilo zastavit, ale mnoho lidí zemřelo a zůstala jen polovina České republiky, jinak byla celá Země zničená. Většina z těch, co přežila, utekla na Electrico a kouzla se téměř přestala používat, i když portály zůstaly.
Od té doby se každý 24. leden v deset hodin večer objevuje na obloze zvláštní stín. Nikdo neví, co to je. Vypadá jako planeta a jednu dobu si to všichni mysleli, jenže když ji chtěli navštívit vědci, našli jen pustý vesmír.
Zrovna dnes se objeví...
ČTEŠ
Emerald
Fantasy,,Jmenuji se Andy, je mi 14 let a mým jediným přítelem je můj pes. Jednoho dne se všechno změní. Stane se něco, co mi změní život. Jsem vyvolený." Do jeho života vstoupí drak, který pro něj bude jeho rodina. A potom o něj přijde. Smíří se s tím, neb...