- 1 -

87 14 35
                                    

Ara seorang remaja yg Innocent.. And dia nerd 🤓💖📚🏫 dia sering dibuli oleh kawan sekelas nye "Hana".. Kerana dia nerd ramai org yg tak suka pada nye.. Dan dia juga tiada kawan baik perempuan.. Dia hanya ada kawan baik lelaki iaitu.. Haechan, Jeno dan jaemin... Ramai pelajar perempuan yg lain menyangka bahawa Ara ini batak attention sbb kawan dengan lelaki..

(Korang kene baca betol ii baru leh faham kalau tak faham bleh tanya kat Comment)

- Ok back to the Story ksks -

Skip kat Sekolah
( fuhh Tiber ksks)

Ara melangkah masuk ke dalam sekolahnya. Ramai org melihat dan ber gosip tentang dirinya. Dia sudah selesa dengan perkara begini jadi dia hanya buat tidak peduli.. Ara masuk kedalam kelas nye dan duduk di tempat duduk nye disebelah Jaemin.

" Ko Okay tak ni .. Cam badmood je"tanya jaemin sambil mengeluarkan buku teks bahasa Inggeris.

" haah lah Ara ko ni piyed ke"tanya haechan dan jeno hanya mengetuk kepala haechan kerana menanyakan soalan Bod*h.

" Pale tuck kau .. Aku smackdown sat gi"kata jaemin pada haechan sambil acah ii nak tumbuk haechan .

" Aku tanya je mana lah tahu kan"kata haechan sambil memegang buku teks bahasa Inggeris.

"Aku ok je lah " Ara mula bersuara..

" Yeke .. Cam tak ok je nape ni " Tanya jaemin sambil buat muka cute.

"Nyampah aku" Kata haechan sambil buat mata memandang ke atas.

" Yelah tu.. Ko penat an layan Hana.. Ape kata ko bagi je tahu ustaz azim" Kata jeno pada Ara. (Btw ustaz azim tu guru disiplin Ye)

"Tak nak lah Kang aku kene marah camne.. " Kata Ara sambil Tundukkan kepala nye ke meja.

" Kita org yg laki ni pon tak leh tolong ko.. Sbb Hana tu main ugut ii siot eii rembat kang pompuan jahanam tu" Kata haechan dengan geram nye ( Cam odoe je ayat aku ksksks)

" Uishh mulut kau tak baik kata gitu" Kata jaemin pada haechan.

" Bistu macam lah pompuan tu kata kat kita tu ayat dia tu macam lah baik sangat wahai Na Jaemin " Kata Jeno pada Jaemin.

" Dah lah malas lah nak pikir pasal Hana " Kata Ara sambil meletakkan kepala nya diatas meja.

" Kan kan tak yah pikir pasal dia ko pikir pasal aku je " Kata jaemin sambil memandang muka Ara.

Haechan dan jeno hanya membuat muka nyampah dekat jaemin .

Secara Tiber ii Hana datang ke arah Ara. Jaemin memandang Hana dengan pelik. Ara masih meletakkan kepalanya di atas meja.

" Woy! Ara bangun! Aku nak duduk sebelah jaemin " Kata Hana sambil mengetuk meja Ara.

" Suka hati nenek kau je kan Hana " Kata jaemin pada Hana.

" Haah suka hati nenek aku lah 😙 " Kata Hana pada jaemin dengan nada yang cute gituyy.

" Eee nyampah nye aku " Kata haechan.

" Kan kan eii rembat Kang " Kata jeno pula.

Ara dengan malas nak gaduh ngan Hana ... Ara bagi je lah si Hana tu duduk dekat sebelah jaemin.

Jeno, Jaemin dan Haechan hanya memandang Ara.. Kalau dorang nak melawan Kang mula lah Hana tu main ugut ii so.. Mengalah je lah..

" Ara ii ko duduk belakang kita orang " Kata jeno.

" Haishh malas aku nak gaduh ngan dia biar lah dia tu. Kalau ikut kan hati aku nak je aku belasah dia tapi tu lah gue tak mampu nyah " Kata Ara pada Haechan dan Jeno.

Haechan dan jeno hanya mengangguk 😌 mereka dah fedap dah ngan peragai Hana tu 😌 jadi hanya mampu mengalah je lah 😌

Jaemin pon redho je lah Hana duduk sebelah dia 🙂 ikut kan hati jaemin nak je jaemin smackdown pompuan tu 🙂 haishh ksksksk




Love Story | Lee Taeyong Where stories live. Discover now