Skip balik sekolah
(Fuhh awal naww ksks)" Ara ko balik naik sape " Tanya jaemin.
" Naik Bas je lah mampu " Kata Ara pada jaemin.
" Meh lah naik moto ngan aku " Kata jaemin sambil senyum ksks
" Pale hotak kau! Tak nak aku! " Kata Ara ( eleh senanye nak tu)
"Hok alorh jual mahal naww Meh Ah 😌 " Kata jaemin sambil memakai helmet.
" Tapi helmet ade satu je " Kata Ara sambil jalan ke arah jaemin.
" Eh tadi kata tak nak kan.. " Kata jaemin.
" Alaa dia yg pelawa kan. " Kata Ara.
" Uhuks nak lah ni kan " Kata jaemin.
" Yelah.. Aku nak.. Kurang sikit duit aku HAHAHAH. " Kata Ara dengan konpiden.
" Eh eh bayar eh lepas tumpang aku " Kata jaemin .
" Cehh ingat kan free Ape Ah baik aku naik bas je " Kata Ara sambil buat muka 😑
" Hok alorh org nak gurau ii un tak leh Ape lah dia ni cepat lah naik " Kata jaemin.
" Helmet ade satu je nyah camne kalau kene tahan polis " Kata Ara.
" Eh eh rilek ii " Kata jaemin .
" Ape rilek ii " Kata Ara dengan muka tak puas hati.
" Hmm naik je nyah kat kawasan ni mana ada polis. " Kata jaemin selamba.
" Banyak lah kau tak de " Kata Ara.
" Alaa kau ni jgn risau kalau kau takot jatuh ke apa ke kau peluk je aku 🙈 " Kata jaemin dengan muka shy shy ton.
" 😑 eh eh dia ni ngada ngada plak " Kata Ara.
Jaemin tolong Ara naik diatas moto nye. ( jap ii asal ayat aku... Ha faham ii je lah.. Ara naik moto tu lah..)
Dalam perjalanan pulang.. Tetiber Hana nampak Ara menaiki moto bersama jaemin.. Apa lagi snap gambar ah buat khabar angin... Eii Hana ni.
" Rumah kau kat ner?" Tanya jaemin sambil membawa motosikalnya.
" Hmm kat taman Rose tu ko tahu? " Kata Ara.
" Ooo kat situ ok ok. " Jawab jaemin.
Jaemin memberhentikan motosikalnya. ( dah sampai gituyy)
" Terima kasih anak Na " Kata Ara.
" Eh eh Ku jaemin jgn panggil nama keluarga aku nyah " Kata jaemin.
" Saje je Alaa dia ni pon " Kata Ara.
" Ha ok sesama nyah dah dah pegi masuk rumah kau .. Aku nak balik ni Kang Ape jiran kau kata. " Kata jaemin .
" Eh Cam halau je.. Ha ok tata jaemin " Kata Ara sambil melambaikan tangan nya ke arah Jaemin.
Ara masuk ke dalam rumah nya..
"Fulamakk pakwe hantar bhai" Kata jisung adik lelaki Ara .
" Pale tuck kau " Kata Ara 😑.
" Hek eleh ngaku je lah " Kata jisung.. Hmm mula lah tu nganjing kakak dia..
" Betol lah ! Yg kau kat sini pasal lak asal tak masuk dalam rumah. " Kata Ara .
"Dey! Org tengah cari line lah nak main pubg ni 😌 kakak Ape tahu" Kata jisung dengan konpiden.
" Hek eleh yelah tu " Kata Ara dengan muka tak puas hati.
" Betol lah Hok alorh pegi ii masuk sebok lah dia ni " Kata jisung sambil tolak Ara ke dalam rumah.
" Eh eh dia ni main tolak ii plak rembat kang " Kata Ara *acah ii nak tumbuk Jisung*
" Kau nak rembat aku? Taekwondo pon tak lepas hek eleh pi dah " Kata jisung.
" Ish dia ni kan nak je aku rembat .. Hmm sape kata aku tak pandai melawan aku pandai au " Kata Ara seorang diri sambil menumbuk angin..
😂 ha camne? Best Ark ksks adehh Ara tu tumbuk angin plak ksks 😂
Nanti Aye sambung lagi 😂
Tata
Jgn lupa vote au 😙💚
Time kasih baca kskskskksksk
Comment je ok nanti Aye balas ksksk
🤣
YOU ARE READING
Love Story | Lee Taeyong
Fanfiction• [Start] 6/3/2021 • [End] 26/5/2021 Status : Complete ! 🤐 - cerita ni ayat berterabur sikit harap semua suka lah yee saya buat ni pon suka suka jee [ cerita ini mengandungi ayat ayat zaman tak kenal dunia lagi 🙏 ]