Special Chapter ~3 END

11 4 3
                                    

Hai semua sorry sbb dah lama tak update cerita ni.. Saya tengah update cerita Penthouse dengan The Revenge sampai lupa cerita ni.. Maafkan author yang comel nih ~ dah lama aku tak buat cerita ya ampon lupa character nya 😭 ksksks

Jangan risau ingat lagi gurau je tadi 😘 ksksk

Kalau ada masa kan ~ baca lah cerita Penthouse or The Revenge 🐦

Ok ok udah udah meh kita sambung cerita tu 🐦












( Di Kuantan Pahang)

Persandingan Taeyong dan Ara bermula pada hari ini. Ecehh Kompang di palu pengantin baru ~

Haechan : aku pandai silat so biar saya yang silat.

Jeno : setakat silat buat apa baik pandai jadi imam dari silat.

Jisung : cakap je lah anda lopek tak tahu pertahanan diri jangan kecam orang lain.

Qila : macam macam lah kome tiga ni pening aku.. Cer tolong susun bunga telur ni kan dapat pahala sebab tolong.

Jisung : dapat duit tak akak qila?

Qila : akak akak Pale mung

Jisung : salah ke?

Ara : cantik tak?

Ara menunjukkan Baju kahwin nya . Berwarna putih suci. Sungguh menarik.

Jeno : ni kalau Jaemin tengok konfem dia tak leh Move on.

Lieya : mende dah lepas jangan di ungkit.

Haechan : bunga telur ni.. Nak kasi tetamu ke?

Qila : tak lah kasi Mak mertua kau. Ofcos lah kasi Kat tetamu sikit.. Yang lain tu hias hias sikit.

Haechan : jangan marah tanya je

Jisung : ada orang piyed sbb tu asyik marah

Qila : engkau kalau nak gaduh ngan aku meh sini.

Jisung : lari dolo ~

Lieya : macam macam lah jisung Pungut tu

Jeno : anak kutip memang macam tu

Jisung : bapak Ah semua hina Bhai dah lah nak nangis.

Qila, lieya, Jeno : ada kita orang Kesah?

Jisung : semua memang jahat nak Ngadu Kat Jaemin Ah.














( Di Dewan Persandingan)

- Ara ngan Taeyong dah duduk atas pelamin Ye.. Korang bila lagi? -

Makcik Onion 1 : Amboi cantik nya pengantin. Tapi perut dia macam besar sikit agak nya kenapa ye?

Qila : Astagfirullah makcik makcik Ara tak pernah buat maksiat makcik.. Makcik ni kalau saya Pang! Ha Kang sampai ke longkang sebelah barat nak?

Jeno : makcik ni nak kene ke? Kang kalau cakap kubur memanggil manggil kata saya ni kurang ajar tapi mulut makcik tu yang kurang ajar dulu . Ini hari yang mulia jangan lah rosak kan mood orang.

Jisung : makcik.. Kalau Suami makcik kahwin dua canne astu kan yang madu makcik tu pulak perut besar sikit Astaga naya makcik nya .

Haechan : betol tu betol

Makcik Onion 2 : alah korang ni banyak songeh je kita orang cakap je bukan nya tuduh pon.

Lieya : makcik.. Memfitnah itu lebih kejam dari membunuh makcik.

Haechan : kalau kubur tak panggil makcik .. Konfem malaikat Maut yang akan panggil makcik.

Jawab Haechan sambil tersenyum manis ke arah makcik itu.

Makcik Onion 3 : hensem lah awak ni

Haechan : EH biasa lah

Jeno : Ew nak muntah aku



Taeyong : korang! Meh lah tangkap gambar sama sama! Jangan di layan makcik makcik tu.

Ara : meh sini meh kita tangkap gambar!

Ajak Taeyong dan Ara. Mereka semua bergerak ke atas pelamin Ara dan Taeyong..

Cameraman : Ready?

Haechan : sabar sabar.

Jeno : eh eh kau ni haechan.

Iris : tepi sikit haechan.

Qila : jeno mung ni gemok lah

Jeno : sempat body Shaming aku eh

Ara : udah jangan gaduh.

" SELAMAT PENGANTIN BARU TAEYONG DAN ARA PUNGUT!! "

Jerit mereka sambil membuat posing untuk stay cool semasa tangkap gambar 🤣.

CEKLEK! ( harap bijak ini bunyi camera nya)

- semua nya menjadi kenangan.. Tak kira.. Kita jauh lebih muda atau lebih tua.. Umur ialah sekadar nombor.. Dan cinta itu tak kira tempat. Dari zaman sekolah ke dari zaman universiti ke...segala nya ialah takdir yang menentukan. - Taeyong 2K21 .

TAMAT 🐦


Tq for everyone yang baca 🐦


Love Story | Lee Taeyong Where stories live. Discover now