-Ara Pov-
" Ara harini kau rehat dengan siapa " Tanya jeno padaku.
" Cam biasa lah sorang ii hmm" Kataku dengan malas.
" Asal Erk sekolah ni asing laki perempuan bila rehat aduhh Sian kau" Kata haechan dengan muka tak puas hati.
" Dia nak elak kan pelajar lelaki dan perempuan bersama kot gituyy " Kata jeno pada haechan.
"Pale tuck cikgu " Kataku dengan Tiber ii
Jeno dan haechan memandang muka Ku dengan terkejut.
" Power Bhai Ara Maki " Kata Haechan sambil gelak 😂
" Power mende ? Eii hmm aku nak rehat ngan korang huwaa 😩 " Kata Ku dengan muka merungut.
" Hmm tabah je lah " Kata jaemin dengan Tiber ii
" Fulamakk anak Na Tiber je kau.. Pegi lah layan pujaan hati kau tu si Hana tu " Kata haechan.
" Eii maleh aque nak layan pompuan tu and lagi satu dia bukan pujaan hati aku ok! " Kata jaemin dengan marah .
" Woo woo chill chill jgn marah ii rilek ii Bro " Kata Jeno pula.
" Eh eh korang ni bising lah aku nak tenang kan fikiran ni " Kataku sambil menjeling mereka bertiga.
" Rilek Ara rilek.. Sorry ii.. Tenang kan lah fikiran kau tu sila sila kita org tak kacau dah " Kata Jeno pada Ku.
- End Ara pov -
'• Skip Rehat ~
" Yah! Kang Ara! " Jerit Hana dari belakang.
" Ye nape " Kata Ara.
" Jgn ingat ko boleh rehat! Siapkan kerja sekolah aku! " Kata Hana pada Ara.
" Ha Okay.. "Kata Ara dengan redho..
" Ha ok bye bye 👋 " Kata Hana sambil tersenyum..
" Eii kuaja tol macam lah tak de tangan nak buat sendiri aku jugak nak kene buat kan Saba je lah eii " Kata Ara dengan muka tak puas hati.. Tapi Ape yg Ara boleh buat .. Dia hanya redho..
Ara pergi ke perpustakaan untuk menyiapkan kerja sekolah Hana.. Hmm kat dalam perpustakaan ni lah boleh buat dia tenang sikit sunyi je..
- selepas 30 minit -
(Fuhh lama gak rehat dorang ni)" Ha mantepp siap un aduhh sakit tangan aku ni boleh patah 😩" Kata Ara dengan muka merungut.
Dia berjalan balik ke dalam kelas..
" Nah Hana aku dah siap kan.. " Kata Ara pada Hana.
" Ha ok thanks " Kata Hana tanpa memandang Ara.
" Eh Ara asal ko buat untuk Hana je kenapa tak buat untuk aku sekali " Kata Sofia.
" Eh eh kau kalau nak suruh org buat kerja sekolah kau jgn nak suruh Ara eh dia ni aku nyer " Kata Hana sambil menjeling Sofia.
" Hok alorh Ape lah kau ni .. Tak pe lah aku buat sendiri je lah " Kata Sofia.
" Ha buat lah sendiri " Kata Hana.
Ara hanya menggelengkan kepala nye.
Jaemin, jeno dan haechan masuk kedalam kelas selepas rehat tamat.
" Apesal dua org tu Ara " Tanya jeno pada Ara .
" Hmm entah lah malas aku nak ambik tahu " Kata Ara dengan malas.
" Hana suruh kau buat Kerja sekolah dia lagi ke? " Tanya Haechan..
" aah.. Tak pe lah .. Aku dah biasa.. "Kata Ara..
" Ok lah kalau macam tu Jom pegi makmal " Ajak jeno.
" Eh? " Tanya haechan.
" Ape eh eh banyak lah kau eh eh ko lupa ke lepas ni sains ongok " Marah jeno pada haechan.
" Ye eh! Aduhh kerja sekolah aku lom siap 😩 " Kata haechan sambil merungut.
" Ayookk tak tayokk " Ejek jaemin.
" Pe kau eii 🙂🔧" Kata haechan pada jaemin.
" Habis lah kau haechan kene duduk luar makmal HAHAHAHA " gelak Jeno pada haechan .
" Jahat Ah korang 😩 kata best Friend 😩" Merungut Haechan .
" Hmm padan lah muka anda HAHAHA " Ejek Ara pula.
ℍ𝕒 𝕜𝕒𝕝𝕒𝕦 𝕜𝕠𝕣𝕒𝕟𝕘 𝕤𝕦𝕜𝕒 𝕔𝕖𝕣𝕚𝕥𝕒 𝕟𝕚 𝕛𝕒𝕟𝕘𝕒𝕟 𝕝𝕦𝕡𝕒 𝕧𝕠𝕥𝕖 𝕕𝕖𝕟𝕘𝕒𝕟 ℂ𝕠𝕞𝕞𝕖𝕟𝕥
𝕥𝕒𝕦 ℂ𝕠𝕞𝕞𝕖𝕟𝕥 𝕛𝕖 𝕒𝕦𝕥𝕙𝕠𝕣 𝕟𝕚 𝕊𝕡𝕠𝕣𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕣𝕘 𝕟𝕪𝕖 😂𝕁𝕘𝕟 𝕝𝕦𝕡𝕒 𝕧𝕠𝕥𝕖 𝕥𝕒𝕦
𝕤𝕒𝕪𝕒𝕟𝕘 𝕣𝕖𝕒𝕕𝕖𝕣𝕤 💚💚- 𝕓𝕖𝕣𝕤𝕒𝕞𝕓𝕦𝕟𝕘~~
ℕ𝕒𝕟𝕥𝕚 𝔸𝕪𝕖 𝕦𝕡𝕕𝕒𝕥𝕖~~
YOU ARE READING
Love Story | Lee Taeyong
Fanfiction• [Start] 6/3/2021 • [End] 26/5/2021 Status : Complete ! 🤐 - cerita ni ayat berterabur sikit harap semua suka lah yee saya buat ni pon suka suka jee [ cerita ini mengandungi ayat ayat zaman tak kenal dunia lagi 🙏 ]