Selepas 30 minit ~
" Mana Mak korang ni " Tanya haechan sambil baring kepenatan nak tunggu..
" Ofcos Ah dia lama.. Mesti nak pilih ii sayur " Kata jisung selamba.
" What?! Kenapa dia pilih sayur macam nak pilih baju 😩 " Rengek haechan.
" Pfft- Bodo lah haechan " Kata jeno.
" Ape 😩 aku tak buat lawak un " Kata Haechan
" Hai.. Mak dah- aik? Anak sape ni.. Ni bukan anak saya ni" Kata Mak Ara.
" Eh saya memang bukan anak makcik.. " Kata jeno..
" Eh?! "
" Hai makcik! Saya Haechan ni jeno dan yg tengah main game ni plak Jaemin kami ialah! Geng Hensem! Tak ii gurau ii " Kata Haechan.
" Lahai kawan Ara ke? "
" Aah " Jawab Jaemin.
" Korang buat apa kat sini astaga "
" Kami tunggu makcik lah 😩" Rengek mereka bertiga .. Ara hanya menggelengkan kepalanya.
" Lahai dah kenapa tunggu makcik? "
" Kami nak tanya ni 😩" Kata Haechan
" Ha tanya tanya "
" Betol ke makcik nak pindah 😩" Kata Jaemin.
" Mmm Ye nape ? " Kata Mak Ara.
" Alaa makcik 😩 kalau makcik pindah nanti Saya Rindu Ara 😭 " Jawab Jaemin sambil melutut.. Astagah dramatik naww Na jaemin ni.
" Astaga korang ni bangun ii Ye makcik terpaksa pindah.. Lagi pon rumah ni kan rumah sewa.. Bukan rumah makcik... So makcik nak balik kat rumah makcik kat Busan sana tu. " Jawab Mak Ara.
" Hmm siyes Ah.. Mmm Ara makin tak de kawan lah😔" Jawab Ara.
" Tengok lah anak makcik tu dia perlukan saya tau" Jawab Jaemin dengan konpiden... Semua org membuat muka 😑 termasuk Ara sekali.
" Ape Ape tengah sedih ni " Jawab Jaemin.
" Eh eh takyah nak nangis ii rilek dah Ah.. And lagi satu kampung kau kat Busan kan Hok alorh Jaemin kau ni.. Lawat je lah kita org Cam biasa tu un nak dramatik... " Kata jisung.
" Aah lah aku lupa kampung aku kat Busan 😭 "kata Jaemin.
" Hmm kalau macam tu... Lawat je lah.. Kita org dua boleh ikut. " Kata Haechan.
" Hmm betol ii " Kata jeno..
" Bila korang nak pindah. " Tanya haechan
" Esok 😉" Kata Mak Ara .. Siap Wink agih..
" Ha ok kita org balik dulu tau! " Kata mereka bertiga.
" Tata Ara jumpa kat Busan nanti. " Kata Jaemin.
" Ha Ye Ye ok ok " Kata Ara.
............
~' Skip pagi•
" Ara.. Ambik beg tu .. Dah ii Jom Jom kita dah nak gerak ni. " Kata Mak Ara.
" Akak... Jgn sedih Kak.. Alaa Jaemin tu.. Mesti pindah sekali caya lah 😉" Kata jisung sambil Wink kat kakak dia.
" Ha? Ape maksud kau? " Tanya Ara..
" Tak de pape lah ha dah ii Jom masuk kereta Mak dah nak gerak tu.. " Kata jisung.
" Ha ok " Ara masuk ke dalam kereta.
" Let's Go! " Kata Mak mereka berdua sambil pandu kereta.
.........
'• skip di Busan.." Fulamakk rumah ni fuhh cantik woo " Kata jisung.
" Kan kan pandai kan Mak kamu yg cantik ni design " Kata Mak mereka berdua sambil Flip Hair..
" Hmm yelah.. " Kata Ara.
Mereka sekeluarga turun dari kereta dan sibuk mengangkat barang ii untuk masuk ke dalam rumah..
" Mm akak ii lepas kita dah kemas semua ni apa kata kita pegi tengok laut nak tak? " Kata jisung dengan teruja.
"Boleh je Jom lah " Kata Ara.
......
Mereka berdua siap kemas barang mereka..
" Mak! Adik ngan akak gi kat pantai jap au nak tangkap gambar " Kata jisung.
" Ha pegi lah hati ii tau "
"Ha ok "
Mereka berdua pergi ke pantai.. Alaa jalan ii gituyy..
" Fulamakk cantik Bhai laut dia.. "Kata jisung
" Aah lah jisung tolong tangkap gambar akak jap " Kata Ara.
" Haa malas lah "
"Kuaja dak ni "
" Akak selfie je lah "
" Ish 😑🔧 eii "
" Ape Ape org nak tangkap gambar laut bukan tangkap gambar akak 😑"
" Ha yelah ish dia ni gue rembat sat gi Kang "
" Mmm Hai ? " Kata seseorang..
...................
Korang agak ii sape tu 🙈
~' bersambung 🙈Ha teka ii Ksksks
Jangan lupa vote tau 😉
Tq baca 😌💚Tata 😂 ksksksk
YOU ARE READING
Love Story | Lee Taeyong
Fanfiction• [Start] 6/3/2021 • [End] 26/5/2021 Status : Complete ! 🤐 - cerita ni ayat berterabur sikit harap semua suka lah yee saya buat ni pon suka suka jee [ cerita ini mengandungi ayat ayat zaman tak kenal dunia lagi 🙏 ]