-Sınavlarım olduğu iiçin bölümler gecikebilir-
- Keyifli okumalar-
------------------------------------------
Dicle, 2 yıl önce bir anda ortadan kaybolan ve birdaha haber alamadığı adamı 2 yıl sonra tekrar karşısında görünce gözünden akan yaşlara engel olamadı. Gözünden akan yaşların hızlandığını ankayınca daha fazla dayanamayıp Barış'a sımsıkı sarıldı, kokusunu içine çekti ve hıçkırıklara boğuldu.
(Barış): O bana sarılıp kokumu içine çektiğinde bende aynısını yapmayı o kadar çok isterdimki ama yapamazdım ona bunu yapamazdım. Hıçkırıklara boğulduğunda içimde bi fırtına koptu, asla dinmiyeceğini bildiğim bi fırtına...
Barış Dicle'nin kollarından tutup onu kltuğa oturtup su verdi, sonra yanına oturdu
Barış: İyimisin?
Dicle: Uzun zamandır bu kadarr iyi hissetmemiştim..Barış... şuan olanlar gerçek mi...gerçekten burdamısın...tam karşımda?
Baeış: Gerçek burdayım tam karşında.
(Dicle): Nasıl bu kadar sakindi ki...Ben burd heycandan ölecekmiş gibi hissederken o....o çok soğuktu. Aramızda görünmez bir duvar vardı sanki.
Dicle sakinleştiğinde Barış konuşmaya başladı.
Barış: Dicle senden bişey isteyebilirmiyim?
Dicle: Tabiki.
Barış: Şey...bizim eskiden tanıştığımızı kimseye söylemesen yani bak bu senin işini de tehlikeye sokabilir.(Dicle'nin işini tehlikeye somayacağını gayet iyi biliyordu ve ondan böyle bişey istemenin çok büyük haksızlık olduğunu da biliyordu ama her şey onun içindi. )
Dicle: Peki
Barış: Hadi sen artık git Feris sıkıntı çıkarmasın.
Dicle: Tamam..
Dicle karavandan inip kapıyı kapattığında Barış daha fazla dayanamadı ve gözünden yaşlar süzülmeye başladı.
Dicle mutlu bir şekilde ajansa gittiğinde Kıraç onu terasa çağırdı.
Kıraç: Ne yapmaya çalışıyosun. Derdin ne hayatımı mahvetmek mi?
Dicle: Ya ben senin burda çalıştığını bile bilmiyordum ayrıca bana bir teklif yapıldı ve bende kabul ettim.
Kıraç: yani benim burada çalıştığımı bilseydinde reddetmezdin öylemi?
Dicle "Öyle" dediKten sonra sinirli ve bi o kadar da üzgün bir şekilde gitti.
aşşağıya inip 2 yıldır yanundan ayırmadığı ama asla takmadığı kolyeyi çıkarıp taktı.
Kolye