-Keyifli okuamalar-
Aydın: ......bunları Dicle'ye de anlatmayı bi düşün.
Barış: Ben bumları Dicle'ye anlattığımda ne olacağını tahmin edemiyo musun? ben anlatıyım sana ne olucağını Dicle beni anlayacak ,yanımda olacak, ilişkimiz kaldığı yerden devam edecek ve benim ona zarar verme ihtimalim artıcak. yani anlatamam.
Aydın: Sen yinede bi düşün. Düşünürkende olumlu yanlarınıda düşün.
Barış: Tamam düşünücem.
Aydın: Şuan geçiştiriyosun barı-
Barış: Hayır geçiştirmiyorum gerçekten düşünücem iyi geceler.
Barış odasına çıktı
4 yıl önce:
Dicle ve Barış tanışalı 1 hafta olmuştu. Dicle azda olsa Barıştan etkilenmişti.
Barış kafetreyaya indiğinde Dicle'yi yanında bir çocukla(Emir) gördü çocuk elini diclenin omzuna atınca sevgili olduklarını düşünüp rahatsız etmemek için yanlarına gitmedi zaten derse gitnesi gerekiyordu.
Dicle: Ya öff defol git ya.
Barış'ın Dicle'nin sevgilisi olduğunu düşünmesinin üstünden 3 hafta geçmişti Barış içteb içe bu durumdan rahatsız olmaya baslamıştı.
Bir gün Dicle ve Barış kafeteryada otururken yanlarına Emir geldi ve Diclenin yanına oturdu.
Dicle: Ya gerçekten yeter ama artık!
(gülerek)Emir: Aaa yoksa sana yaptıklarımı öğrenirse beni öldürecek olan, seni çol seven sevgilin bu mu?
(barış): NEEE! Yani benim sevgilisi sandığım bu şerefsiz benim pudra şekerime mi yavşıyodu.
Barış biranda ayağa kalkıp Emirin üzerine yürüdü.
(Emir'i döverken)(bağırarak)Barış: lan sen Dicle'ye nasıl yavşarsın ha nasıl, seni öldürürüm anladın mı seni öldürürümm.
Dicle: Barış tamam dur.
Barış Diclenin söylediklerini duyunca durdu ve Dicle'ye döndü.
(bağırarak)Barış: Ne yaptı bu manyak sana.
Dicle bi anda Barış'a sarıldı. Barış anında sakinleşip yumuşadı(klasik Barış Havas huvhfdh) Barış da Dicle'ye sarıldı.
(Barış): Bu olay benim bazı şeylerin iyice farkına varmamı sağlamıştı. Dicle'nin sevgilisinin olmaması beni çok sevindirmişti buda tek bir anlama geliyordu ben Dicleden hoşlanıyodum evet hoşlanıyodum artık emindim.
2 hafta sonra Dicle sınıfta tek başına üzgün bir şekilde oturuyordu, Barış onu görüp yanına gitti eliyle Dicle'nin çenesinden tutp yüzünü kendine dönderdi.
Barış: Ne oldu pudra şekeri niye üzgünsün sen?
Dicle: ya Ekin geldi saçma sapan konuştu ona canım sıkıldı biraz.
Barış güldü(DCA'nın o mükemmel gülüşü)
(Dicle): Ya gülme barış gülme, sana aşık olmasaydım da düşerdim o gülüşüne
Barış: ya Diclecim şu kızın dediklerini takmasan mı artık, hem bu kız bipolar değil mi(bu Ekin Atalar'a göndermedir malum kendisi bi bölümü güzel yæzıp diğer böiümü iğrenç yazdığı için)
Dicle: Öyle evet ama yinede
Bariş Dicle'nin yüzünü elleri arasına aldı.
Barış: Hem bak ben senin böyle saçma sapan şeylere kafanı taktığını gördüğümde çok üzülüyorum.