Asansör

653 22 33
                                    

-Keyifli okumalar-

-hikayenin ilerisinde de kulanılacak, önemli kısımları(özellikle karakterlerin söyledikleri şeyleri)bu yazıyı yazdığım gibi yazıcam-

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Dicle ve Barış'ı terasta gören kişi hikayenin ilerleyen kısımlarında ortaya çıkacak merak edin biraz rdjbnjk

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Geçrmişten devam edelim.

Dicle eve girdi dieekt salona gitti Meral Dicle'nin sırtında Barış'ın ceketini görünce güldü.

Meral: Ben sana dedim dimi üzerini ince giyersen Barış sana ceketini verir diye iddiayı kazandım yarın beni yemeğe götürüyosun.

Dicle boş gözlerle Meral'e bakıyodu.

Meral: Noğoldu Dicle.

Dicle: Meral Barış...Barış beni öptü.

Meral: NEEEE! OHA KIZIM SENİN HAVALARA UÇMAN GEREKMİYOR MU ŞU AN?

Dicle: Evet....(heyecanla)ama Meral ben o kadar heycanlıyım ki ne yapıcağımı nasıl davranıcağımı hiç bilmiyorum.

(heyecanla)Meral: Ya Dicle kızım ya....benim arkadaşımın sevgilisi olmuş da nası davrancağını mı bilmiyomuş....yaa ben bu günleridemi görücektim...(gülerek)Dicle git yat uyu tabi uyuyabilirsen fhnfvbgh

Dicle odasına gitti Barış'ın caeketini omzundan aldı ve kokusunun içine çekti  sonra üzerini değiştirip yattı.

sabah

Dicle'yi uyandıran telofonuna gelen mesajdı

"Barış: Günaydın💕"

Mesajı görünce Dicle'nin yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu hemen cevap verdi.

"Dicle: Günaydın"

Meral elinde kıyafetlerle odaya girdi

Meral: Ooo Dicle sen sabah benim zorum olmadan uyanır bide üstüne böyle gülümsermiydin yaa...neye gülüyosun.

Meral bianda Dicele'nin telofonunu elinden aldı ve baktı.

Neral: Oooo Dicleee

Dicle Meral'in elinden telofonunu aldı.

Dicle: Aa benim de bi özelim var Meral. Bak şifremi değiştiririm sana da söylemem görürsün.

Meral: İyi be tmam (elindeki kıyfetleri Dicle'ye uzatarak) al giy şunları. (gülerek)Senin artık güzel görünmen gereken bi sevgilin var. Gerçi son zamanlarda onu kıskandırmak için giydiğin kıyafetlerde güzeldi ama bi süre onları giymessin diye düşünüyorum.

Dicle: Ben Barışla tanıştığımdan beri kıyafetllerime özen gösteriyorum zaten. Hatta şansa bak ki Barışla tanıştığım günde seçmeler olduğu için kıyaftim güzeldi.

Meral: Ay doğru ben senin 3 ay önce nasıl giyindiğini unutmuşum.

Dicle Meral'in getirdiği kıyafetleri giyip saçını hafif düzleştirdi(dergideki gibi ben o saç modaline fena düşmüştüm) Vanilya aramalı parfümünü de sıkmayı ihmal etmedi.

Dicle'nin konbini(botları siyah düşünün)

Dicle'nin konbini(botları siyah düşünün)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Pudra Şekeri/dicbar askıya alındıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin