Bakugouyu günden güne izlerken, Meinin son birkaç gündür çok fazla stresli olduğunu ve daha geç yatmaya başladığını fark etmişti Yuri. Hayır, canını sıkan şey bilgilerin u.a ye gitmesi değildi.. Onlardan sakladığı birşey gibiydi...
Bir haftanın sonunda, Meinin tırnaklarını da yemeye başladığını fark etti ve bu olaya bir dur demek istedi..
Salona, durmadan elindeki belgeleri okuyup kafasını kaşıyan Meinin yanına gitti..-Hey..
-AGHH!Mei korkuyla sıçradı ve Yuriye baktı. Onun yuri olduğunu fark edince derin bir nefes verdi ve şakaklarını ovdu.
-Sen miydin Yuri.. Agh...
-Mei iyi misin?
-Umm. İyiyim..
-Bak, benden lütfen birşey saklama.. Buaraya sana yardım etmek için geldim..Yani canını sıkan şeyleri bana açabilirsin.. Ben senin dostunum..
Meinin elleri titremeye başladı..Dudağını ıssırdı ve konuşmaya başladı..
-Yuri.. Sanırım ben... korkuyorum..
Yuri bir kelime ile şaşırmıştı.. Meinin daha önce böyle yorgun düştüğünü hiçbir zaman görmemişti.. Kimse görmemişti.. Mei onlar için her zaman yaslanacak bir duvar idi.. Bazen en güçlü duvarın bile düştüğü anlar olabilirmiş demekki..
Yuri Meinin sırtını ovdu..
-Neden? Korkuyorsun.. Bir görevde ölmekten mi?
-Hayır..
Meinin çenesi titremeye başlamıştı..
-İnsanların üzerindeki umutları soldurmaktan..
Mei elini gözlerine götürdü ve sıkıca sıktı.. Göz yaşları dökülmesin diye yapıyordu bunu..
-Mei.. Noluyır? Villainlerle mi ilgili?
Mei geri gönderdiği göz yaşlarıyla ilgilenmeyi bırakıp elini gözünden indirdi.. alt dudağı dişlemekten kanıyacak gibiydi.. Burnunu arasıra çekiyordu..
-Hayır yuri.. Son geliyor..
-N-Ne sonu?
-Savaş Yuri, savaş geliyor.. Eğer biz durdurmazsak diğer evrendeki çoğu kişi zarar görecek, villainler bu evrene sızacak.. Özgünlüksüz sayısı artacak.. Özgünlüksüz sayısının artması ne demek biliyor musun?
-Ne demek?
-Köle sınıfının ortaya çıkması demek Yuri.. Kötü şeyler olacak.. Kaç gündür bunu araştırıyorum.. AMA HALA SONUÖ YOK YURİ!
Mei kağıdı karşıya fırlattı.. Sinirle ayağa kalktı ve tırnaklarını kemirerek daire çizmeye başladı.. Arasıra mırıldanıyordu.. Çok stresli olduğu açıktı..
Yuri ne yapacağını bilemeyerek odadan çıktı ve hemen diğer odaya koştu.. Çok şükür Mary sığınaktaydı ve deney yapıyordu da ablasının bu kriz geçirmiş halini görmüyordu..Hemen odaya girdi ve Todorokiye bakındı..
-T-Todoroki.. Mei biraz..
Todoroki olduğu yerden hemen kafasını kaldırdı ve Yuriye baktı..
-Noldu meiye?
-Kriz geçiriyor gibi! BİLMİYORUM! FAZLA STRESLİ! KAFAYI YİYECEK GİBİ MIRILDANIP DURUYOR?!
Todoroki hemen kalktı ve Yuriye baktı..
-Tamam, sen sığınağa in Mary'e bak..
Yuri kafasını salladı ve tökezleyerek sığınağa gitti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeklik✨(Tamamlandı)
Fanfic🌻Bir sabah uyandığımda kendimi en sevdiğim anime dizisinde bulacağımı nereden bilebilirdim ki <>🥔 All Might ile sofrada izlemeye başladık ama o sıra o sadece tıkınıyordu.. Yaptığım yemekler inşallah midene girmeden böbreğine oturur.. <>...