Yeni Gün

1.9K 223 139
                                    

Üstteki resmi çok sevdim nedense..
...
...
Mei gözlerini kırpıştırarak açtı..

-neredeyim?...

Karşısında Mina ve Aki duruyordu.. İkisi de sevinçle gülümsediler..

-GÜNAYDIN PİREMSES!

-Mina o PRENSES!

-PİRENSEMS!

-Mina bok ettin ..

-Ehe...

Mei ise daha yeni yeni herşeyin farkına varmıştı.. Gülümsedi..

...

Todoroki ile yaptığı konuşmanın ve sulu göz anların sonunda Kirishima ve Mina salağı ajan gibi davranırken öğretmenlere yakalanmıştı..

İşler boka sarınca da öğretmenler Meinin yeniden ortaya çıkan enerjisini takip ederek onları bulmuşlardı..

O sırada Mei olan şeyleri pek hatırlamıyordu ancak sanırım öğretmenler uzun bir nutuk çekilmişti diğerlerine..

...

Mei doğruldu..

- ee... Hocalar ağzınıza sıçtı mı?

Mina kafasını kaşıdı.

-Açıkcası kanka.. Evet.. Ama geçen sene de böyle bir olay olduğu için çok şey olmadı..

-HI.. Şu Bakugou salağı ile..

-Aynen...

...

Demek kurtulmuştu ha!? Güzel... Neden güzel? Düşündü.. İyi ki böyle arkadaşlara sahibim... Çok teşekkürler..

...

Aki:Tabi sen uzaklaştırma almadın şanslı piç...

Mina:Eşek gibi 3 gündür uyuyorsun!

Mei:Çatla o zaman göt!

Aki:Tch!Tch!Tch!

...

Mina ve Aki gidince ayağa kalkmaya yeltendi Mei.. Lavaboya girdi.. Aynaya gözlerini sabitledi..

Zayıflamıştı belli ki.. Ama göz altları artık mor değildi. Demek ki 3 gündür uyumak ona yaramıştı. Kollarını çemirleyip  baktı.. Tam eklem noktasında bulunan mor şişlikler hala acıtıyordu.. Ancak eskisi kadar şişmiş ve mor durmuyordu..

Mei yatağına geri döndü.. Bir süre uzanmak istiyordu.. Sonra moraran bacaklarına ve kollarına yine baktı.. Serumu bitmişti.. Belli ki vücudunda da zararlı bir madde yoktu.. Herhalde o uyurken temizlemişlerdi..

Yatağın yanında bir kutu vardı. Pamuk, yara bantları, büyük yara bantları,küçük yara bantları, YAV İŞTE YARA BANTLARI!

Şiş ve mor olan yerleri görmek onun canını biraz sıkıyordu.. Bu nedenle mor yerlere yara bandı yapıştırdı..

Herhalde yara bandı fetişi vardı.. Çünkü resim çizerken bile hep yara bantlı insan suratları çiziyordu..

HARBİ ya ... Uzun zamandır resim çizmiyordu..

...

Sessizce nefesini verdi.. Tam doğrulacaktı ki kulağına büyük bir ses geldi.. Bu ses birçok kişinin adam sesiydi.. Birçok kişi... Hatta belki aralarında küçük bir çocuk da olabilirdi.. Ha! İki tane küçük çocuk.. Yok... LAN! YOKSA! Mineta mı? Tanrım lütfen Mineta gelmesin.. Lütfen gelmesin! LÜTFEN- ANANI YA!

Aoyama-HELLOOOOO! PEYNİR GETİRDİK!

Mary-Açılışı BEN YAPACAKTIM YAAAA!

Mei Mary i görünce göz yaşlarına engel olamadı.. Jet hızıyla ayağa kalktı ve kardeşine doğru koştu..

-MARY!
-ABLA!

İki kardeş birbirlerine sımsıkı sarıldılar.. Sonra Mei sırtında bir şey hissetti..

-AKİ BELİMİ SİKTİN!

-BENDE SARILACAM YA!

O sırada köşede bekleyen Mina da dayanamadı ve onlara doğru koştu..

Mina-MARY! MATEMATİK ÖDEVİMİ YAP SON KEĞZ!

Ve Mina da onlara sarıldı..

Denki-Bana da doğum günüm için X-bOX ALIN!

Ve Denki de sarıldı..

Kirishima-NAH ALIRIZ!

Kirishima da sarıldı..

Aoyama-Peynir yiyin kızlar...

Aoyama da mıhlaya mıhlaya sarıldı büyük grup sarılmasına..

Jiro- Çıkışta ne yapsak?

Jiro da sarıldı.. Ancak maalesef cevap alamadı...

Todoroki- Hm.. Tamam..

Todoroki de sallana sallana gruba sarılırken ani bir çarpma sesi geldi..

Bakugou-SARILMANIZI SİKİİİM LAN! Bu ne odaya SIĞMIYORUZ GEREKSİZLER!

Arkadan Midoriya Bakugouya bakmamaya çalışarak yavaş yavaş araya sıvıştı..

Ve son olarak bir kadın çığlığı yükseldi.. Sanırım bu ses hemşirelerden gelmişti..

İşte herkes bu son kişinin kim olduğunu anlamıştı..

Bu nedenle son hızla birbirlerinden ayrıldılar.. Ama Mary geç kalmıştı..

Ve bu nedenle Mineta Mary e çarptı.. Mei tam kızacakken anladı ki Mary idare edebilirdi..

Marynin yüzünde şeytani bir sırıtmış belirdi..

-HAHA! Mineta Abi! BEN DE TAM MUZLU VE KOLONYALI YÜZ KREMİMİ KKİMDE DENESEM DİYE DÜŞÜNÜYORDUM!

Herkes kıkırdarken atarken Mineta adeta kız gibi çığlık atarak Marynin elinden kurtulamaya çalışıyordu.. AMA NAFİLE..

Gerçeklik✨(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin