البارت التالت

443 14 24
                                    

مـ گنت آسـهہ‏‏ر بًآلَلَيَآلَﮯ آجّوٌبً شُوٌرآعٌ قُلَبًﮯ وٌحًآرآتٌهّ لَآعٌلَمً هّلَﮯ لَﮯ مًنِ مًنِتٌدٍﮯ روٌحً فُوٌجّدٍتٌ آنِﮯ قُدٍ هّربًتٌ مًنِهّ عٌلَﮯ بًيَتٌ عٌشُقُتٌ مًوٌآسِمًهّ وٌقُلَبًهّ.............. گگگنِ نِفُسِگ وٌلَآ تٌگنِ گآلَبًآقُيَنِ ♥️🍂🔥✨
.................... ....................................
فى محافظه القاهرة تحديدا فى شقه البنات
الحاجه هدى صحيت من النوم.  لقت المغرب اذن فتحت البنات بسرعه .
سيسيل انتى يابتى جومى بطلى كسل عاد .......
سيسيل قامت مطروبه خير ياما فى ايه بس دلوقيت حد يصحى حد اكده...
ااست هدى بقولك جومى يلا وصحى صحباتك على ما كون حطيت الوكل...
سيسيل حاضر ياامى من عنيا جايمه اهو حاضر.
سيسيل راحت عند البنات..
علا  زهرة جومو يلا علشان امى حطت الوكل ......
زهرة حاضر ياقمر قايمين اهو...
سيسيل طيب تمام يلا متتاخروش.
علا حاضر مش هنتاخر وراكى فريرة
قامو البنات اكلو وبعد كدا شالو الاكل وغسلو الاطباق وعملو الشاى وقعدو بقى سهرو سهرة جميله كلها تعارف بينهم وضحك.....
فى مكان اخر تحديدا عند بيت زين الاسيوطى..
دخل مراد من برا مخنوق وزهقان لانه فى ايديه قضيه صعبه وفى نفس الوقت هيعرف ياخد تار مراته وابنه.....
همس كانت قاعده مستنياه وقلقانه اول ما دخل دخلت اوضتها من البلكونه....
زين انتى مش هتبطلي خوفك عليه دا بقا مراد بقاا راجل....
همس لا يازين قلبى بيوجعنى عليه اووووى حساه تايه مبقاش مراد ابنى بتاع زمان من يوم موت ابنه ومراته....
زين اخدها فى حضنه خلاص اهدى ياروحى ان شاء الله هيرجع ويبقى زى الاول واحسن....
همس امتى يازين امتى نا تعبت.....
زين طبطب عليها خلاص ياقلب زين بطلى عياط بقا بدل مااروح اجيبه من شعره دلوقتى هاااه.
همس ضحكت على زين حبيبها الى لسه بيغير عليها حتى من ولاده  خلاص يازينو ياقمر الطيب احسن
زين هاااه قولتى ايه.....
همس ههههههههههههههههه يخربيت كدا انت مش هتتغير خالص.
زين لا عمرى ماهتغير هفضل زين الى عشقك وحبك بجد وميقدرش يستغنى عنك.....
وقرب على همس واخد قبله من شفايفها انقطع فيها نفسهم وبعد بعد فترة علشان يخدو نفسهم.......
وبعد توووووت وتسكت شهرزاد عن الكلام الغير مباح.........................
نسيبهم ونروح عند مراد
مراد دخل غير هدومه وواخد دش وبعد كدا راح على صاله الجم بتاعته وقعد يلعب لحد ماتعب وبعد كدا راح مسك ملف القضيه وقعد يفر فيه وبعد كدا سابه ونام........
ليلى كانت اخدت رقم علا وسيسيل وزهرة وقعدو يتكلمو لحد ما غلبهم النوم...........

فى الصباح استيقظت الفتيات......
وتناولو الفطور بين الضحكات والثر ثرات
وبين تريقه علا وسيسل على زهرة.....
زهرة إنتو مش هتبطلوضحك بقا يلا ياختىمنك ليهاورانا كلية.
الست هدى ربنا يسهلكم طريقكم يابنات يارب....
سيسيل باست راس امها وإيدها..... عايزة حاجة ياامى...
الست هدى خلى بالك من نفسك يابتى.....
سيسيل حاضر ياأمى......... خرجو البنات وركبو التاكسى لحد الكلية........
نزلو ودخلو حضرو أول محاضرة ليهم وأول مادخلو لقو ليلة كانت حجزلهم مكان جنبها راحو وقعدو وبعدها خلصو المحاضرة وطلعو قعدو فى الكافيه....
وهما قاعدين بيضحكو جه واحد من بعيد اسمه وليد الجبالى شاب صايع وطايش وبتاع بنات......
شاف زهرة من ورا وهى بتضحك راح ليها.....
وليد إيه الجمال دا والرقه دى هو فيه جمال بالشكل دا ياخواتي.
زهرة قامت من قدامه ومشيت هى والبنات من غير مايتكلمو.. وهى ماشيه وليد مسك إيديها ولفهاليه...
بس اتفاجئ بصفعةقوية نزلت على خده وكانت من زهرة.......
وليد وشه جاب أحمر أول مرة حد يعمل معاه كدا......
بس بجد مش خسارةفيك ياوليد شاطرة يازوزه......هههههههههه.
......................
انتفض وليد وصرخ بها بقا أنا وليد الجبالى حتة عيلة زيك تمد إيديها عليا..........
استووووووووب كدا االله يخليكم مش نتعرف على الأخ وليد ولا إيه....هههههه..
وليد الجبالى شاب فاسد ابن رجال الأعمال المشهور معتز أدهم الجبالى المشهور بشركاته الضخمه والفارعه والمتميز أيضًا بتجارة السلاح والممنوعات وكمان شريك المجرم المحتال إبراهيم العوضى......
وطبعا وليد بيه لما يطلب حاجه لازم تتنفذههههههه. بس يهل ترى شايل ايه لزهرة وهيعمل فيها إيه؟
وهترجع البلد بعدها وتكمل كليتها هناك ولا هتفضل هنا فى القاهرة؟
أنا أسفه كتير إنى اتأخرت عليكم لحد دلوقتى بجد سامحونى بس أنا كنت بمر بفترة صعبه وإن شاء الله تتعوض. فى إلى جاى أنا عايزة كومنتات كتير وتقوليلى رأيكم ممكن بليززززززز🥺🥺عايزة تشجيع وكومنتات كتير وتفاعل مش هنخسر حاجه🙂🙂
enjoy my princes♥😘😘

زهرة المرادحيث تعيش القصص. اكتشف الآن