bir

2K 150 296
                                    

bahçede günlük egzersizlerini yaptıktan sonra odasına çıktı çilli olan. sevgilisine seslendi birkaç kez, ama karşılık alamadı.
"müzikten dolayıdır" diye düşündü.
evlerinde her zaman o harika klasik müziklerden biri çalardı.

tozluklarını çıkardı, ardından da üstündeki tişörtü çıkarmıştı ki,

"felix."

sevgilisi seslenmişti.

hyunjin, kapıdan girip sevgilisinin önünde durdu. felix kollarını hyunjin'in boynuna dolayıp yaklaştı ona.

her zamanki sabah öpüşmesi.

eteklerinden kavradı hyunjin'in tişörtünü, sevgilisinin kollarını yukarıya kaldırmasını bekledi.
ardından bir çırpıda çıkardı üstündeki ince tişörtü.
yarım kalan öpüşmelerine devam ettiler, ne ara yatağa geçtiklerini, ne ara hyunjin'in onun üstünde olduğunu anlayamamıştı felix.

gülmeye başladı, gülüşünden öptü hyunjin.

güzel anlarını hyunjin'in az önce yatagın ucuna fırlattığı telefonu böldü. ama hyunjin umurunda olmadan hala altındaki sevgilisini öpüyordu.

felix geri çekildi. gülüşlerinin arasından konuştu.

"telefon çalıyor."

"susar birazdan." dedi.

der demez telefon sustu.

"bak sustu."

ama ardından tekrar çalmaya başladı.

"hyunjin." mızmızlandı felix.

"bak şuna önemli belli ki."

hyunjin sevgilisinin üstünden yan tarafa attı kendini. telefona uzanıp açtı. felix de tek kolunu çenesine yaslayıp hyunjin'e dogru dönmüştü.

"efendim."

"ne olmuş." diye sordu felix merakla.

hyunjin, telefonun hoparlörünü eliyle kapatıp ağzından uzaklaştırdı. sevgilisine dönüp,

"dünyanın sonu geliyormuş, acil sevişmemiz lazım."

felix minik kahkasının arasından hyunjin'in koluna vurdu.
hyunjin sevgilisine uzanıp, kalıp gibi görünen dudaklarından bir öpücük daha çaldı.
bir yandan da telefon kulağında, karşıdakinin ne dediğini dinliyordu.

dinlemeye çalışıyordu.

felix yataktan kalktı. kapıdan çıkmadan önce hyunjin'e dönüp,

"banyoya gidiyorum." diye fısıldadı.

hyunjin de kafasıyla onayladı sevgilisini.

_______________________________________

"tamam arkadaşlar, toplanın."

hyunjin'in komutuyla herkes yaptığı işi -çoğu kişi esneme hareketlerini çalışıyordu- bırakıp toplandı.

hyunjin karşılarına az önce oturduğu sandalyeyi ters çevirip, sırt kısmına kollarını dayadı ve konuşmaya başladı.

don giovanni | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin