0.1

4.8K 312 82
                                    

Bölüm 1: Fahişenin oğlu Ekin

Ders kitaplarını aceleyle çantasına koyarken eksik bir şey var mı diye etrafı kontrol ediyordu çocuk. Dün akşam evdeki gürültüden dolayı çok ders çalışamamıştı. Haliyle geceye doğru aksamış biraz geç yatmıştı. Şimdi okula geç kalmamak için hızla hazırlanmaya çalışıyordu.

Çantasını sırtına alıp odadan koşar adımlarla çıkıp dış kapıya yöneldi. Ayakkabısının bağcıklarını bağlarken mutfaktan üstündeki sabahlık ile Müge çıktı. Müge onun annesiydi. Dün gece eve gene yabancı bir adamla gelmişti ve Ekin her ne kadar eve tehlikeli adamlar getirmemesini söylesede kadın onu çok takmıyordu.

Elindeki birasıyla paytak adımlarla çocuğun yanına ulaştığında sabahlığının cebinden bir miktar para çıkarıp çocuğun cebine koydu.

"Dışarda ye yemeğini aç kalma sakın" diyerek yanağına sulu bir öpücük kondurup salona ilerledi kadın. Para kazanma yolu her ne kadar kötü olsa da çocuğuna kendinden çok daha iyi bakıyordu. Küçüklüğünden beri silah arkadaşı gibiydiler oğluyla.

Ayakkabılarını giyip hızla dışarı attı kendini Ekin. Okula geç kalmak istemezdi. Burslu bir öğrenciydi ve davranışlarına dikkat ediliyordu. İyi yerlere gelebilmek için çok çalışıyordu Ekin. Güzel bir meslek edinip zengin olacaktı ve annesini o işten kurtarıp kendi bakacaktı. Bu yüzden o okul onun fırsatıydı. Arhan koleji.

Kapıdan çıkar çıkmaz karşısında elindeki sigarasıyla arabasına yaslanmış Barlas'ı görünce bir an duraksadı.

Son senesinde burslu olarak Arhan kolejini kazanmıştı.  Barlas ve grubu okulun popüler züppe çocuklarıydı. Ekinde onlarla aynı sınıfa düşmüştü. Ekin ilk okula geldiğinde zorba olduklarını öne sürüp onlardan uzak durmaya çalışmıştı ama her seferinde Barlas çocuğu rahatsız ediyordu. Ama dönem başında Barlas kendini Ekinin sevgilisi olarak ilan etmiş yanından asla ayrılmıyordu.

Acayip sıkıyor ve koruyordu Ekini. Kimsenin dokunmasına bile izin vermiyor, hocalar ile konuşmasını bile kıskanıyordu. Bu Ekini çok daraltıyordu ama Barlas bazen o kadar paranoya bağlıyordu ki sesini bile çıkaramıyordu Ekin.

Barlas evden çıkan çocuğu kısık gözlerle süzüp "Bin"dedi. Sigarasını yere atıp ayağı ile ezerek arabaya geçti. Ekin içinden 'züppe' diye söylenirken attığı sönmüş sigarayı yerden alarak çöpe attı.

Arabanın arkasından dolaşarak ön koltuğa binmesiyle kolundan çekilip Barlasa doğru eğilmesi bir oldu.

Barlas çocuğun kolundan sıkıca tutmuş hemen dudaklarına gömülmüştü. Ekin refleks olarak hızla geri çekilirken kolundan sıkıca tutulduğu için oturduğu koltukta pek gerileyememişti.

"Dokunma artık bana, bu yaptığın taciz-"

"Sen benim sevgilimsin!" diye dişlerinin arasından konuştu Barlas.

Ekin dişlerini sıkıp önüne döndü. Her ne zaman 'sevgilin değilim' dese Barlas çok sinirlendiği için şimdilik susmaya karar verdi. Zoruna gidiyordu çocuğun onun üzerinde böyle bir hakimiyet kurması. Güçsüz hissediyordu. Tabi ya bu hayatta parası olan güçlüydü zaten.

Barlas son kez gözleri dolu olan kızıl saçlı çocuğa bakıp arabayı çalıştırdı. Okula doğru sürerken arada bacağını stresle sallayan çocuğa bakıyordu.

Okulun otoparkına giriş yapıp arabayı park etti Barlas. Araba durur durmaz kemerini çıkarıp hemen dışarı çıktı Ekin.

Omzundan kayan çantasını düzeltip kolundaki saate baktı. 5 dakika geç kalmıştı işte.

Barlas arabanın önünden dolaşıp çocuğun yanına geldi. Kolunu omzuna atarken kendisiyle beraber yürütmeye başladı.

Herkes derste olduğu için okul bahçesi bomboştu. Ekin Barlasın kolunun altında küçücük kalırken istemeden geriliyordu.

"Kahvaltı yaptın mı?" diye kendinden kısa çocuğa kolunun altında eğilerek sordu Barlas.

Ekin kafasını olumlu anlamda salladı.  Kahvaltı yapmamıştı ama 'Yapmadım' derse kesinlikle sınıf yerine direkt yemekhaneye götürür ve zorla yemek yedirirdi. Zaten geç kalmıştı birde de yemek için dersi ekemezdi. O yüzden yalan söyledi.

Sınıflarının önüne geldiklerinde direk kapıyı tıktıklayıp içeri girdi Ekin. Çekingence öğretmene baktı.

"Geç kaldığım için özür dilerim öğretmenim"

Hoca geç kalan çocuğa kızmak için ağzını aralamıştı ki arkasında beliren sert bir şekilde ona bakan Barlas ile ağzı geri kapandı.

"Önemli değil çocuklar yerinize geçebilirsiniz"

Tüm sınıf sus pus olmuş ikiliye bakıyordu. Herkes Ekin ile Barlas sevgili olarak biliyordu ama hiç biri yan gözle bile bakamıyordu Barlas yüzünden.

Barlas çocuğun belinden tutup arka cam kenarındaki yerlerine doğru ilerletti.

Çocuğu cam kenarına oturturken kendisi de hemen yanında bitmişti.

Hoca aynı sırada dersine devam ediyordu. Ekin alel acale defterini çıkarıp hocayı dinlemeye başlamıştı bile. Barlas ise arkasına yaslanarak çocuğu izliyordu gözünü bile kırpmadan.

Ekin yoğucu bakışları üzerinde hissetsede kafasını çevirip bakmadı. Odağı öğretmen olmuş ders dinlemek istiyordu sadece.

🏁

Yandere karakter yazmak istedi canım. Barlas ilk Yandere karakterim o yüzden sebepsizce mutluyum.

Yandere: Japon edebiyatında bir terimdir. Sevdiği kişiyi ölümüne seven, aşık olduğu kişi uğruna yapamayacağı hiç bir şey olmayan, kıskanç psikopat karakterlere denir. Adam bile öldürebilirler.

Fahişenin Oğlu -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin