0.3

3.5K 279 51
                                    

Hava hâla karanlık iken Ekin yattığı yerde gerinerek oynaşmaya başladı. Güzel uykusundan onu alan neydi bilmiyordu ama uyku pozisyonunu değiştirme ihtiyacı duyuyordu. Gözlerini kısıkça açarak karanlığa alışmasını bekledi. Son zamanlarda gözleri de çok ağrıyordu.

Karanlığa alışan gözleriyle hemen dibinde Barlasın gülümseyen yüzünü gördüğünde irkilerek gözlerini kırpıştırdı.

"B-barlas?"

Uykudan mahrum sesi kısıklaşmış, boğazı su ihtiyacı duyuyordu.

Barlas uyku sersemi sevgilisine bakıp gülümsedi. Sabahın çok erken saatleriydi. Zorla gözlerini açmaya çalışıyor ama başarısız oluyordu. Bu tatlı haline gülümsemeden edemiyordu Barlas.

"Bebeğim?"

Ekin genzini temizleyerek gözlerini açmaya çalıştı.

"Barlas, su."

Barlas'ın tişörtünü minik avcuyla sıkmış kafasını tekrar uykuyla yatağa yaslamıştı.

Barlas okuldan sonra Ekin'i eve bırakmış fakat 1-2 saat sonra özlediği mazareti ile evinin kapısına dayanmıştı. Annesine çiçek almayı ihmal etmemişti. Sonuçta Müge ile yakın arkadaş gibiydiler ve uzun zamandır Müge'yi görmüyordu. Ekin bu duruma burun kıvırsa da ses etmiyordu. Sonuç olarak Mügeyle kısa sohbetin ardından erkenden yatan sevgilisinin yanına gelip onu hayran hayran izlemeye başlamıştı.

Şuan sersem olduğundan dolayı Barlas'ın neden burada onunla beraber yattığını önemsemeyecek kadar uykusu vardı ve farkında değildi Ekin'in. Barlas, Ekin'in sabah uyandığında cehennemi yaşatacağını biliyordu ama şimdilik bu tatlı haliyle mest olmak istemişti.

Barlas uzandığı yerde doğrularak Ekin'in yatağının yanındaki komidinin üzerinden su dolu bardağı aldı.

Yatan çocuğu arkasından destekleyerek doğrulturken diğer eliyle de bardağı ağzına tutmuştu. Ekin'in ağır ağır su içişini izledi bir müddet. Yaptığı her eyleme aşık oluyordu.

Ekin kafasını hafif çekerek artık su istemediğini belirttiğinde geri çekti bardağı Barlas. Bardağı yerine koyup çocuğun tekrar uzanmasını sağladı. Güzel ve derin uykusuna tekrar dalmadan önce kafasını Barlas'ın göğsüne yatırıp kollarını ona sardı.  Rahat bir pozisyona ulaştığında kedi gibi sevimli ve keyifli mırıltılar çıkartarak olduğu yerde daha da yayıldı.  Burnuna gelen hoş koku onu uykunun en derinliklerine itiyordu.

Kendine yapışan çocukla anlık olarak kalp ritmi hızlanan Barlas, Ekini yememek için çok zor duruyordu. Gündelik hayatta ona agresif davranan çocuktan uyku sersemi bile olsa böyle davranışlar alması Barlas'ı delirtiyordu. Kızıl dalgalı saçların arasına art arda minik öpücükler kondururken burnunu da saçların arasına daldırdı. Kokusunu derince içine çekerken sevgilisini daha çok sarmaladı.

"Seni çok seviyorum"

Onun için ölür ve öldürürdü. Ekin dışında kimse umrunda değildi. Doyamıyordu çocuğa.

*****

Art arda gelen fotoğraf çekme sesiyle gözlerini rahatsızca kıpırdattı Ekin. Onu rahat uykusunda neyin böldüğünü anlamak için gözlerini araladı. Uykusunu yeterince aldığı için gözlerini açmakta zorlanmamıştı. Gözlerini kırpıştırıp sarmaladığı şeye anlamsızca baktı. Bakışları kaslı göğüsten yukarı doğru Barlasın uyuyan suratına çıktığında sarıldığı bedenden hızla uzaklaştı. Ne oluyordu?

"Ne-"

Kıkırdama sesiyle odadaki ses kaynağına döndü aynı hızla. Annesi telefonunu onlara tutmuş fotoğraflarını çekiyordu. Uyanma sebebini de şimdi anlarken kaşlarını çatarak annesine baktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 22, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fahişenin Oğlu -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin