08.03.2021

215 20 24
                                    

08.03.2021

Sevgilim,

Bugün seni gördüm, onunlaydın. Eli senin belindeydi ve sana güzelim diyordu. Ne kadar canım acıdı biliyor musun? Eğer arkadaş olsaydık ve ben aşkımı kalbime gömseydim daha az canım yanardı çünkü, o zaman biraz da olsa senin için önemim olurdu. Ama senin için sadece bir sınıf arkadaşıyım. Bu beni kırıyor. Saçma biliyorum ama kırıyor.

Onu sevdiğini biliyorum, o da seni seviyor. Hemde çok fazla. Onun sana bakarken gözlerinde ki aşk belli oluyor. Sen de ona bakarken...Bizim sınıftan biri, size böyle bakacak insanlar bulun, demişti. Sizden bahsediyordu. O an kalbimin ortadan ikiye ayrıldığına yemin edebilirim sevgilim. Sesini kimse duymadı, yine sadece kendi kendimi avuttum.

Kimsesi olmayan ben sana tutundum ama senin bir sürü dalın vardı tutunacak, bana ihtiyaç duymazdın. Eğer sana açılsaydım, beni kibarca reddederdin. Biliyorum, senin kalbin çok güzel. Hatta benimle arkadaş olmak bile isteyebilirdin. Bilmiyorsun sevgilim, nasıl acıttığını bilmiyorsun. Ben parçlara ayrılırken insanlar sadece bakıyor.

Ben yine yalnız bırakıldım, harebenin altında tek başımayım ve kendim çıkmak zorundayım. Başarabilir miyim? Emin değilim bebeğim, eğer bunun altından çıkamazsam, sadece ruhum değil, bedenimde yok olacak...Tek başıma yürümek zor, bacaklarım tutmuyor ve beni tutacak biri yok. Aslında biri değil, sen yoksun.

Ama seni suçlamıyorum. Sonuçta herkes sevdiğinin yanında olmak ister. Tıpkı yanında olmak istediğim gibi. Zambak kokusunu severdin ya, ben öyle kokuyorum. Gelip, başını boynuma yerleştirdikten sonra beni derin derin koklamanı isterdim...Boynuma ufak öpücükler bırakmanı. Sevgilim, bir daha ki hayata inanmam. Sen inanıyorsun biliyorum.

Önemi yok, bir daha ki hayata inanmam, sanırım bu yüzden sana açılmadığım için çok pişman olacağım ama sıkıntı değil. Sen onunla mutlusun ve benim kimseyi mutsuz etme gibi bir niyetim, hakkım yok...

Ben sadece seviyorum, senin onu sevdiğin gibi.

Merhaba.
Buraya benden bir parça ekleyerek, biraz da kurgu yaparak bir dizi satır bırakıyorum...

My Letters [Jaemren]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin