30.04.2021 「Özel bölüm 1」

68 13 28
                                    

30.04.2021

Merhaba...

Nasıl başlasam, hiçbir fikrim yok. Tam bir gün önce seni toprağa verdik, ellerimiz araından kayıp gittin Renjun-ah...Cidden üzgünüm. Farkında olsam bile bir şey yapamazdım. Benim bir sevgilim var ve onu seviyorum.

Zaten beni suçlamamışsın, kalbin çok güzel. Jeno'yu da asla kötülememişsin. Hatta oturup onunla okuduk mektupları, beraber ağladık, onu da düşünmüşsün...Jeno gibi bir abin olsun istermişsin. Jeno senin iyi biri olduğunu düşünüyor. Ve...Sanırım senin canına ben kıydım.

Jeno yanımda şuan, benim suçum olmadığını söylüyor. Ama kendimi suçlu hissetmeden duramıyorum. Kollarında ki izler...Ölü bedenin morgdayken, oradaydım Injunie...Kollarında ki çizikleri gördüm, ve hemen kalbinin üstündekileri de.

Onları intihar etmeden önce yaptın sanırım, yeni gibiydiler. Ve, eğilip seni kokladım. Cidden Zambak gibi kokuyordun...Ölü bedenin bile Zambak kokuyordu. Sen...Zehir kullanmışsın. O lanet şeyi nereden buldun Injunie? Hesu seni bulduğunda küvetin içindeymişsin...

Su doluymuş ve senin minik bedenin o sulara yenilmiş. Hemen yanı başında, ona bıraktığın ufak not ve bana olan mektupların, birkaç tane de Zambak varmış. Ambulansı aramış ama sen çok bitip tükenmişsin bebeğim...Çoktan melek olmuşsun.

Sonra cenazen de, sadece ben, Jeno, benim arkadaşlarım ve Hesu vardık. Hesu mahvoldu. Bağıra bağıra ağladı. Seni toprağa verdikten sonra, yanıma gelip bana mektupları verdi. Ardından, arkasına bile bakmadan gitti. Jeno ile okuduk mektupları.

Jeno zaten anlamış, ama bize bir zararın olmadığından, saf sevgini yaşamana engel olmamış. Ona kızamadım, affet. Bana söylemeliydi ama o da beni düşünmüş, onu da affet olur mu miniğim? Hesu anlattı sonra, diğer şeyleri...Senin anlayacağın, hiçbir şeyden haberim yoktu.

Ben bencilce davrandım. Seni göremedim. Ve beni yüz yaşına kadar bekleyebileceğini yazmışsın. Teşekkür ederim fakat o kadar değerli değilim. Sana çikolatalı süt aldığımız gün...Özür dilerim miniğim, sadece biraz mutlu ol istedim.

Amacım seni umutlandırmak değildi. Ve hayır, sen değersiz değilsin, sen denizin kirli tarafı değilsin. Sadece diğer kullar buna müdahale etti, doğru. Ellerinden tutamadığım için özür dilerim...O gün bizi duymuşsun. Evet, onunla ruhen de seviştim.

Biliyorum, böyle söyleyince kırılıyorsun, özür dilerim.

Her şey için teşekür ederim Injunie, bana beslediğin saf sevgi için, benim iyiliğimi istediğin için, her zaman iyi biri olduğun için...Hepsi için teşekkür ederim.

Diğer şeyler için de özür dilerim.

Oh, Jeno...O da teşekkür ediyor.

Seni seviyoruz Injunie, bunu mezarına gömeceğiz, umarım huzur bulursun meleğim♡..

Na Jaemin'den, Huang Renjun'a.

Şhh, tamam ağlamayın...Sakin olun. Biliyorum, üzülüyorsunuz ama bu böyle bitmeli. Son bir bölüm kaldı, onu da bugün içerisinde yayınlarım belki.

:") Bunlar olaylar, Jaemin size olayları anlattı.

Sağlıklı, mutlu ve huzurlu kalın. <3

 <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
My Letters [Jaemren]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin