28.04.2021
Sevgilim,
Bugün son olsun hadi. Bu sana son mektubum. Ben bir katil olacağım, kendimin katili. Bir cinayet işleyeceğim, kendi cinayetimi. Basit yazıyorum, biliyorum. Ama önümde bir engel yok. Affet beni.
Sakın ha, birinin senin yüzünden öldüğünü düşünme. Ben ölmedim, sadece tükendim. Tıpkı, avuçlarına alıp bitmesini beklediğin kum taneleri gibi. Ölü bedenimi deniz almayacak belki, o romanlarda ki gibi. Onlar gibi mükemmel ölemeyeceğim.
Ama şükrediyorum, tanrı'ya minnettarım. Beni bu dünyaya gönderip, seni görmemi sağladığı için. Sen su gibiydin bebeğim, hala öylesin. İçinde güzellikleri barındıran bir deniz veya okyanus belki? Ya da ben miyim?
Ben oranın kirli tarafı mıyım? Çokta ayrı değiliz değil mi? İkimiz de denizin bir parçasıyız ama farklı muammele görüyoruz. İkimiz de insanız ama değerlerimiz farklı. İkimiz de tanrının kuluyuz ama diğer kullar buna müdahale etti. Tıpkı bir ateist ve bir dindar gibiyiz.
Birimiz yoksun, birimiz bilge. Ama ikimiz de günahkarız. Birimiz ölerek, birimiz de ağlayarak ödeyecek. Ölecek olan benim. Belki arkamdan ağlarsın? Ağlamasan daha iyi aslında, incilerini benim için harcama. Ve sana bu mektuplarla birlikte birkaç zambak bırakacağım.
Eğer o çocuk izin verirse sende dursunlar olur mu? Ve şey...Sana bunları yazdım ama, Hesu'ya sadece ufak bir not bıraktım. Bencil hissediyorum...Eğer çok ağlarsa, sarıl ona tamam mı? Benim yerime sarıl. O savunmasız bir kız çocuğu. O birkaç saate burada olacak ama ben çoktan ölmüş olacağım.
Ve benim yerime de o çocuğa teşekkür et. Neydi adı? Ah, Lee Jeno? Evet, evet buydu. Benim öyle bir abim olsaydı hayatım güzel olurdu. O mükemmel bebeğim. Abi olmak için doğmuş gibi. Kişiliği mükemmel, sana olan sevgisi çok güzel...
Lee Jeno tam bir rol model. O iyi biri. Öyle birini bulduğun için mutluyum. O seni mutlu eder. Ve son birkaç sözüm var bebeğim ;
Ben gidiyorum sevgilim, ona ve kendine iyi bak...
Huang Renjun'dan, Na Jaemin'e.
Elimden geldiğince anlamlı, betimleyici ve etkiliyici bir final yapmaya çalıştım. Umarım başarmışımdır. Ama daha bitmedi, özel bölümler var, iki tane.Ve evet, mektupların sahibi Renjun, mektupların alıcısı Jaemin ve mükemmel insan Jeno idi. Görüyorsunuz, Renjun asla Jeno'yu kötülemiyor. Ki burada Jeno'yu kullanmamın bir sebebi var.
Bir konuşmam var ama onu sona saklayayım. :")
Şimdilik görüşürüz. İyi, sağlıklı ve mutlu kalın!♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Letters [Jaemren]
Fanfic「TAMAMLANDI」 08.03.2021 Ben gidiyorum sevgilim, ona ve kendine iyi bak... 31.04.2021