09.03.2021
Sevgilim,
Dün bir kız yanıma geldi, hani bizim okula yeni gelen, bir alt sınıftan. Sanırım adı Park Hesu'ydu. Bana 'ona güzel bakıyorsun, ama senin ona baktığın gibi bakan biri daha var. Aralarına girmezsin biliyorum, yoksa böyle bakmazdın. Kalbine sahip çıkabiliyorsun' dedi...Sana aşık olduğumu anlamış. Ama hiç belli etmezdim, kimse anlamazdı. Ama o fark etmiş. Sonra da kalkıp gitti. Sana söyler mi bilmiyorum ama söylesede bir önemi yok çünkü sen sevgilini seviyorsun. Bilmiyorsun ama benim tek sevdiğim sensin. Bebeğim, sence en güzel kalp kimin? Bence senin, sana göre sevgilinin.
İsmini biliyorum o çocuğun, ama dile getirmek istemiyorum. Nefret ettiğimden değil bebeğim, aksine ona minnettarım çünkü seni mutlu ediyor. Sadece kalbim sızlıyor işte, anla beni ne olur. Biraz da kıskanıyorum. Ellerini tutuyor, seni kokluyor, öpüyor, alınlarınızı yaslıyor, sarılıyor...
Ben yapamıyorum ve bu yüzden kendimi kötü hissediyorum. Bence bu yüzden kimse beni yargılıyamaz. Bilmiyorum, belki de yargılar. Eğer biraz benim olma şansın olsaydı aşkımın peşinden koşardım...Ama yok, yok bebeğim. Sen beni o anlamda sevmezsin.
Neden böyle oluyor? Neden hep karşımda bir engel var? Aile sevgisi istedim, beni istemediler. Arkadaşım olsun istedim, dışlandım. Seni istedim, sen başkasını istedin, aldın da.Ve şimdi ben daha çok kırılıyorum. Parçaları kalbime batıyor, ağrı yapıyor. Bekliyorum, geçecek diyorum.
Ama geçmiyor sevgilim...
Seni seviyorum.
Bugün birinin daha beni anlamayıp, benim yerime karar verdiğini, yaşadıklarımı bilmeden konuştuğunü gördüm. Siktirip gitsin o zaman, kimseyi zorla yanımda tutmuyorum.
Eğer hayatınızda böyle insanlar varsa dikkat edin. Hepsi iki yüzlü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Letters [Jaemren]
Fanfic「TAMAMLANDI」 08.03.2021 Ben gidiyorum sevgilim, ona ve kendine iyi bak... 31.04.2021