15.04.2021

69 11 6
                                    

15.04.2021

Sevgilim,

Yazmayalı baya oldu...Ama toparlanmakla meşguldüm. Yazamadım, üzgünüm bu yüzden. Kafam çok dolu. Şimdi bir çıkış arıyorum ama yok. Hesu bana yardım ediyor, toparlanam için. O benim en yakın arkadaşım. İnanması güç ama öyle.

Kimsesi olmayan ben artık bir dosta sahip. Sen o çocukla öpüşüp duruyorsun. Bu kalbimi kırıyor, gözyaşlarımı tutamıyorum. Sahip olamayacağım sen için ağlıyorum. Benim gözyaşlarımın hesabını verebilir misin bebeğim? Tanrı sana sorduğunda ne cevap vereceksin?

Ben mutluydum mu diyeceksin? Veya, o seçti falan mı? Eğer bunları okuyorsan, kalbini kırmak istemiyorum, bu yüzden düşündüklerimi yazmayacağım. Sadece biraz olsun beni sev istiyorum ama olmaz. Sorun bende, sevgilisi olan birine aşık oldum. Ben ona, o da başkasına aşık.

Acaba seninle aşk yapmak nasıl bir duygudur? Merak ediyorum...Neyse, saçma sapan şeyler düşünüyorum. Eğer bunları o çocukta okursa, onun da kalbi kırılır ve aranız bozulur. Bunu istemiyorum. Hep mutlu kalın. Benim kimseyi üzmek gibi bir amacım yok. Bazen keşke ölsem diyorum, arkamda bırakacağım tek kişi Hesu olur.

Ama o herkesten çok üzülür. Elimden bir şey gelmiyor. Az önce, yine kollarıma birkaç iz ekledim. Kirli zihnimin birkaç köşesine fırlattığım sen, o zaman gelip benim ölmemi bekledin. Ve ben, işte tam o zaman vazgeçtim. Senin beni tutmadığın zamanlardan biri, bu gece.

Hiç tutmadın ki, neyden bahsediyorum ki ben?

Bebeğim bak, kendi ölümümü hazırladım, cenazeme gel, beni mezarıma sen yerleştir. Belki ruhum huzur bulur o zaman...

Cidden...Umarım bu ficim okunur. Bu ficim benim için çok değerli :")

 Bu ficim benim için çok değerli :")

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
My Letters [Jaemren]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin