16.03.2021
Sevgilim,
Bugün sıramın üstünde bir not buldum. 'Teşekkür ederim~' yazıyordu, bir anlam veremedim. Kime ne iyilik yapmıştım da bu notu aldım? Belki de yalnış sıraya konulmuştur...Bilmiyorum.
Neyse, bugün Hesu okula gelmedi, yalnız kaldım yani :/ Hasta olmuştur herhalde, dün öksürüp duruyordu. Aslında iyi biri, bana yardımcı oluyor. Üzüldüğümde beni mutlu ediyor falan. O iyi bir arkadaş. Sen ne yapıyorsun acaba? Yine o çocuk ile misin?
Aslında o çocuk gerçekten iyi biri, nefret bile edemem. Gerçekten kalbinin temizliği yüzüne yansımış. Onun gibi bir abim olsun isterdim. Neden bilmem. O olmasa beni sever miydin bebeğim?..Olur muydu bizden? Yani benim gibi sorunlu birini sevip, aşkla bakar mıydın?
Keşke olsaydı. Bir zamanlar acıdan kıvranan ruhum senin sayende huzur buldu. Beklesem gelir misin? Yemin ederim ki, o kadar yaşayabilirsem, seni yüz yaşıma kadar beklerim. Sen olsan o çocuğu beklerdin...Ben seni.
Ben ne yapacağım bebeğim? Artık zor geliyor. Yaşamdan kopalı çok oluyor. Ellerim titriyor, iyi hissetmiyorum, uykum var. Keşke bir kere uyuyup bir daha uyanmasam. Ama seni bir daha göremezsem diye korkuyorum. Tek sorun bu.
Bir gün beni bir daha göremezsen bebeğim, öldüğümü düşünme. Ölmüş olsam bile. Sadece 'beni bırakıp gitmez, eminim o tükendi' diye düşün.
Seni seviyorum sevgilim.
Merhaba. Bu ficim çok hoşuma gidiyor, çoğu kişi okumayıp, önemsemese bile benim için çok değerli...İyi günler dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Letters [Jaemren]
Fanfic「TAMAMLANDI」 08.03.2021 Ben gidiyorum sevgilim, ona ve kendine iyi bak... 31.04.2021