И аз просто го целунах. Не знам какво ми стана, но може би исках Руджеро да види какво ви беше. Видях, че Руджеро тръгна и се отдръпнах.
Аз: Бени съжалявам аз просто.......- прекъсна ме
Бени: Разбрах какво стана и няма нищо ще забравя за това. Все едно не се е случило. - засмя се, наистина е прекрасен приятел не знам с какво заслужих толкова добри приятели. Всеки друг би ме взел за луда, но той ме разбра.
Аз: Наистина благодаря! - Еми дойде
Еми: Може да снимаме тук! - каза много щастлива
Аз: Това е страхотно!
Бени: Не е страхотно направо невероятно е! - някъде час по-късно решихме да отидем в парка да се упражнявамеОт името Руджеро
Значи наистина с този Бенисио са заедно. Подозирах още щом седна до него, но сега съм сигурен. Агус започна да ръкомаха пред лицето ми което ме накара да изляза от мислите си.
Агус: Ехооо! Май забрави на коя планета си?
Аз: Не съм, просто леко се отплеснах.
Агус: И кое те накара "леко да се отплеснеш"?
Аз: Нищо просто се тревожа за.......
Агус: За Карол нали? Напоследък само тя ти е в главата. А аз като ти казвам, че почваш да я харесваш отричаш.
Аз: Не я харесвам, стига с твоите глупости!
Агус: Е щом мислиш че са глупости. Но какво мислеше?
Аз: Нищо просто днес я видях с гаджето й (съжалявам, но нямам с ударение)
Агус: Стига бе не вярвам да имам гадже.
Аз: Е повярвай, защото се целуваше с него и постоянно са заедно!
Агус: Ето! Ревнуваш!
Аз: Не ревнувам! Просто....- прекъсна ми
Агус: Прото те е яд, че си има приятел, което накратко означава, че ревнуваш! - щях да продължа да споря с него, но получих съобщение от ..............................
VOUS LISEZ
Ще съм винаги до теб
Roman d'amourКарол е момиче, което заедно със сестра си преживяват много. Те не са само сестри, но и приятелки. Вследствие на всичко двете се променят тотално. Променят всичко освен едно това, че винаги са заедно.