Part 1

401 19 1
                                    

A nevem Shinozaki Naoto. Röviden csak Nao. 16 éves. Jó tanuló vagyok, de az igazgató át rakott az E osztályba, azzal az indokkal, hogy túl erőszakos vagyok. Nem is értem, én csak kiálltam magamért. Meg hát mit várnak egy bérgyilkos húgától? Jó ezt nem tudják, de akkor is. De mind1 is. Ez nem lényeg. Szóval.. Nagyon szeretek harcolni, egy szemrebbenés nélkül ölök meg valakit. Mit ne mondjak, jó tanárom volt. A szüleim nagyon ki akadtak, amikor meg tudták, hogy a bátyám amerikában egy bérgyilkos, aki mellesleg nagyon jól keres. Mázlista. Engem is ki vihetett volna magával, ha már egyszer folyékonyan beszélem a nyelvet. Ez annak köszönhető, hogy kissebb koromban sokat jártam kint, mert ott is jártam iskolába. Igaz, csak 3 évet, de ennyi elég volt a nyelv elsajátításához. Holnap kezdek az "új" iskolámban. Sokan le nézik őket, de magasról leszarom. Senkit nem ítélek el. Mikor el mondtam a szüleimnek, hogy a túlzott agresszíóm miatt át helyeztek, kicsit NAGYON ki akadtak. Amióta elment a bátyám, nagyban szarnak a fejemre. Azt mondták örüljek annak, hogy itt élhetek, és hogy enni adnak. Nagyon sokat dolgoznak (szerencsére), így csak ritkán jönnek haza. Lényegében egyedül élek. De jobb is így.

Itt egy kép rólam:

Itt egy kép rólam:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


---------------------------------------------------


Reggel az ébresztőm idegesítő hangjára keltem. Ki másztam az ágyból, majd ki battyoggtam a fürdőbe. El végeztem a reggeli rutinomat, fel vettem az egyenruhámat, és megreggeliztem. Miután meg voltam, fel kaptam a táskám, és már indultam is az "intézmény" felé.

Mikor oda értem, meg kerestem a tanárit, majd be kopogtam. Egy "gyere" után be is mentem. Egy középkorú férfivel, és egy NAGYON ismerős nővel találtam szembe magam.

- Jó napot! -köszöntem illedelmesen

- Jó napot. Te biztosan Shinozaki Naoto vagy. Én Karasuma Tadaomi vagyok. De neked csak Karasuma-sensei. Ő pedig itt mellettem az angol tanárod, Irina Jelavic. - mondta a férfi. BINGÓ! TUDTAM, HOGY ISMEREM A NŐCIT. 

Akkor ismertem meg, amikor a bátyámmal dolgozott együtt. Nekem is bemutatta. Nagyon profi bérgyilkos a csaj, annyi szent. És tök jófej. De vajon emlékszik rám?

- Nao-chan!  - mosolygott Irina. Dejó, hogy emlékszik!

- Irina!  - mosolyogtam, szinte már vigyorogtam, majd oda jött és megölelt. Karasuma-sensei, csak értetlen pillantásokat vetett felénk.

Irina csak megrázta a fejét, hogy majd később el meséli.

- Na akkor térjünk a tárgyra. - kezdte Karasuma-sensei.  - Mostantól az E osztály diákja vagy. Azonban. Lesz egy kisebb feladatod. Mégpedig megölni az osztályfőnököd. A bolygó sorsa függ ettől. De persze ez az egész osztályodra is vonatkozik. Már számtalanszor próbálkoztak, de nem jött össze nekik. Egy vérbeli profiról van szó. Van kérdés? - én csak nemegesen megráztam a fejem. Hmm, szóval gyilkolni. Ez az én asztalom. Örülök, hogy ide kerültem. - Remek. A tanárod kint fog várni a tanári előtt. - bólintottam, majd megköszöntem, és ki képtem a helyiségből.

Bérgyilkos szerelem [Akabane Karma x oc] ÁTÍRÁS ALATTWhere stories live. Discover now