Part 3

235 18 3
                                    

Az órák unalmasan teltek. Páran meg próbálták megölni Koro-senseit, persze sikertelenül. Aztán jött a tesi. Harci edzés. Yeyy!

-Na osztály! Lányok-lányok ellen, fiúk-fiúk ellen. A két győztes küzd meg egymással. A lányok kezdenek! -fejezte be Karasuma-sensei, majd kezdetét vette az óra.

Én voltam az első Kanzaki-san ellen. A tanár szólt, hogy kezdhetjük. Kanzaki egyből támadt, amit könnyű szerrel kivédtem. Még hagytam, hogy hadd szenvedjen egy kicsit, majd mikor meg untam a védekezést, egy mozdulattal a földre terítettem, majd el vettem a kését.

-Woah! Naoto-chan! Nem tudtam, hogy ilyen erős vagy! -ujjongott Terasaka

Majd jött a következő. Név szerint Kayano. Őt is könnyű szerrel legyőztem. Majd sorra jöttek a többiek. Rio maradt utoljára. Ő egy fokkal ügyesebb volt, mint a többiek, de megint nyertem. A fiúk csak tátott szájjal álltak, Karasuma-sensei-el együtt.

Majd jöttek a srácok. Nagisa-n nagyon meglepődtem, hogy milyem jól harcol. De Karma ellen, még neki sem volt esélye.

És jött az utolsó kör.

-Gyerekek figyelem! Gyilkolni tilos! Ez főleg neked szólt KARMA! -mondta Karasuma, mire halkan felnevettem

-De sensei~! Miért csak engem emel ki~? -nyávogta szórakozottan Karma. "NAJÓÓÓ! Ez nagyon cuki volt! Várj.. NEM NEM NEM! NAO FEJEZD BE!"

-Még kérded?

-Kezdjük már! Unatkozom! -szóltam közbe

-Rendben.. Felkészlni.. MEHET!

Én egyből támadtam, de tudtam, hogy Karma okos gyerek, így cselhez folyamodtam. Az öklömet lendítettem, amit könnyű szerrel kivédett volna, de az utolsó pillanatban el rántottam a kezem, és teljes erőmből meg rúgtam az oldalát. Valószínüleg nincs hozzá szokva, a rúgásos támadásokhoz, így egy kicsit nehezebben vette a levegőt egy ideig, de utána újra talpra állt és folytadódott a harc. Most ő kezdeményezett, és be kell vallanom, Karma nagyon pro. De hozzám persze ez is kevés. Le terített a földre, és próbált megszúrni, az edzéshez kapott gumi késsel, de hát mindhiába. Egy gyors mozdulattal fordítottam a helyzetünkön, így most én voltam felül. Rá ültem, majd megböktem picit, ezzel nyertem.

-Naoto-san nyerte a párbajt! -kiabálta be Karasuma-sensei, mire megfagyott a levegő. Mindenki tátott szájjal nézett minket, de leginkább Karma reakcióját várták. 

Le szálltam róla, majd felsegítettem.

-Egész jó voltál Vöröske. De mint azt tegnap megmondtam, nincs esélyed. -az utolsó mondatot a fülébe súgtam  

-Köszi, tudom~! De legközelebb én nyerek! Nao-chan~! -suttogta érdes hangon az utolsó szót, majd villantott egy kisfiús mosolyt és be indultunk az épületbe. Én ezt vörös fejjel tettem meg. Karma csak kajánul vigyorgott, nagyon büszke lehezett magára, hogy sikerült zavarba hoznia.

--------------------------------------------------------------------

A nap végén fáradtan kullogtam hazafelé, ismét Karmával a nyomomban. Jól el beszélgettünk, ami meglepett. A suliban teljesen más embernek mutatja magát, mint mikor velem van. Ma nem jött be, csak el köszöntünk és ment tovább. Pillangókkal a gyomromban léptem be a házba.

Otthon át vettem egy kényelmesebb ruhát, ettem, meg csináltam a házim, majd el mentem fürdeni. Még csak este 19:46 volt, mire mindennel végeztem. Elővettem a telefonom, majd meg nyitottam a messengert.

Karma Akabane ismerősnek jelölt.

Vissza igazoltam, majd szinte egyből jött az üzenet.

Bérgyilkos szerelem [Akabane Karma x oc] ÁTÍRÁS ALATTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora