Four | I Love You, but I'm Not Sure About It

1K 76 23
                                    

Elena Jones
Biziz (E)

Bolumu gec attim biraz kusura bakmayin jsjsjsjssjsj

Medya:Yellow (Slowed)

×

Hava yavaş yavaş soğumaya başlıyordu,yerimden kalkıp Tom'a elimi uzattım,elimi tutup kalktı.

E;Galiba sohbetimiz buraya kadar.

T;Zaten geç olmuştu,bence de gidelim.

Tom ile birlikte çadıra girdik,ikimiz beraber aynı çadırda yatacağız,inanamıyorum.

Ben garip garip yastıklarda bakarken Tom konuştu.

T;İstersen araya yastık koyabiliriz,yani rahatsız olursan.

E;Sorun yok,hadi uyuyalım,çok uykum var.

T; Peki,iyi geceler.

E;İyi geceler.

Dedim ve kafamı yastıkla buluşturdum,birkaç dakika sonra uykuya daldım...

Tom'dan;
Elena uyurken ben onu izliyordum,ellerimi saçlarında gezdirip kokluyordum,uyurken bile çok güzel...

Tanrım!Tom sen ne yapıyorsun,kendine gel!

Elimi hemen saçımdan çektim,çene kaslarımın gerildiğini hissediyordum,sonuçta o beni sadece öğretmeni olarak görüyor.
Bende onu öğrencim olarak görmeliyim.

Hafif hareket ettiğini görünce kafamı hızlıca yastığa gömdüm ve göz kapağını biraz aralayarak Elena'ya baktım.

Hareket etmeyi kesince telefonu çalmaya başladı,gözlerini açıp telefonu eline aldı ve açıp konuşmaya başladı.

E;Efendim Scarlett?

Scarlett'in ne dediğini duymasam da saçma birşey dediği Elena'nın mimiklerinden belliydi.

E;Of tamam geliyorum bekle.

Üzerine montunu giyip bana bakıp çadırdan çıktı.

Elena'dan;

Scarlett,her kabus gördüğünde ya beni arar ya da bize gelir,küçüklükten beri huyu böyle.

Yine kabus görmüş ama bu sefer ben onun yanına gidiyordum.
Scarlett'in çadırına tam girecekken arkadan bir dal kırılma sesi duydum,korkuyla arkama baktım.

E;Kim var orada?

Umursamayıp çadırın içine girdim,Scarlett battaniyesine sarılmış beni bekliyordu.

S;Nerede kaldın kızım ya?

E;Geldim işte,iyi misin sen?

S;Her zaman ki gibi kabus gördüm ve seninleyim.

E;Şu huyundan ne zaman vazgeçeceksin Scar,ben senin annen değilim.

S;Of ama ne yapayım,bende böyleyim sen onu bumu boşver de nasıldı gece?

E;Ne gecesi Scarlett,ne saçmalıyorsun?

S;Ya hani Tom hocayla kalıyorsun ya,hiç bir şey olmadı mı?

E;Olmadı Scarlett,sen kesin beni bu saatte bunu sormak için çağırdın.

S;Ya sanki ilk defa mı oluyor bu olay?

I'm Just a Teacher || Tom Felton İmagine  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin