Two | You're welcome.

1.1K 89 223
                                    

Elena Jones
(Biziz) (E)

....

Okulun ilk günü sona ermişti.Defterleri çantama koyup sınıftan çıktım,sınıftan çıktığım an yanıma kuzenim Astoria geldi..

A;Kuzen naber?

E;İyi Astoria,senden?

A;İyi bende,yeni gelen hocayı gördün mü?

E;Gördüm Astoria,gördüm.

A;Çok yakışıklı değil mi?

E;Hıhı,öyle.

A;Ne oldu,morelin bozuk gibi?

E;Birşey yok Astoria.

Dedim ve yanından hızla uzaklaşıp Scarlete yetiştim.

E;Neden beklemesin?

S;O sürtük kuzeninle konuşmak istemiyorum.

Scarlet,Astoria'dan nefret ederdi çünkü Astoria Scarletin 2 yıllık sevgilisini ayartmıştı...Evet,tam bi sürtük.

E;İnan bende konuşmak istemiyorum,şimdi de yeni gelen hocaya göz dikmiş.

A;Bence o hocayı ayartması zor.

E;Neden?

A;Sanki Tom hocanın sende gözü var gibi.

E;Saçmalama.

A;Şaka yapıyorum alınma hemen.

Bu dediği biraz hoşuma gitsede o benim öğretmenim,onula öğrenci öğretmenden başka birşey olamayız.

...

Eve geldiğimde elimi yüzümü yıkayıp üzerimi değiştirdim be telefonu elime aldım.

Ruh Hastaları

Scarlett,Tom Felton'u ekledi.

Gördüğüm şeye şok olmuştum,hemen Scarlette özelden yazdım.

Bebişim

Scar,bu da ne şimdi?

S:Ne,ne?

Tom hocayı bizim guruba eklemek neden çıktı?

S;Kendisi istedi,ne yapsaydım eklemese miydim?

Eklemeseydin,orası öğrenci gurubu.

S;Öğrenci gurubu ama dersten çok herşeyi konuşuyoruz,bişey olmaz dursun grupta.

Neyse,öptüm seni.

S:Bende seni

Texting son

Telefonu yatağa fırlatıp kendime kahve yapmak için mutfağa indim,kahvemi hazırlayıp yukarı yıktım ve masama oturup ders çalışmaya başladım.

...

4 saat ders çalıştıktan sonra telefonu elime aldım ve grupta konuşulanlara baktım.

I'm Just a Teacher || Tom Felton İmagine  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin