Six | Stay Away From My Daughter

883 64 22
                                    

Elena Jones
(Biziz)
(E)

Sinir dolmadan attim, iyi okumalar <333
_______________________________________

Elena,yeni güne gözlerini açıp yataktan kalkmıştı ve Tom'un hayla uyuduğunu görmüştü.Küçük bir tebessüm edip dışarıya çıkıp telofunun çekeceği bir yer aramaya başladı.

E;Çek artık!

Elena, telefona baktığında iki diş çektiğini görmüştü ve hemen Scarlett'e konum atmıştı.

E;Umarım Scarlett'in telefonu çekiyordur.

Telefonu cebine koyup içeriye girip yemek için bir şeyler hazırlamaya başlamıştı.

Tom yavaş yavaş uyanırken Elena kulübede olan malzemelerle kahvaltı hazırlamıştı.

T;Günaydın.
E;Günaydın.

Tom yerinden kalkıp masaya oturur ve konuşmaya başlar.

T;Erken kalktın galiba.

Elena masaya son tabağı koyup Tom'un karşısına oturur.

E;Scarlett'e konum attım.
T;Çekti demekki telefon.

Elena kafasını olumlu anlamda sallayıp yemeklerine devam etmeye başlarlar.

Scarlett, cebindeki titreşimi hissedince telefonu eline alıp ekrandaki konumu görür.

S;Elena konum atmış!

Herkes Scarlett'in yanına gelince Scarlett konumu açar ve o yöne doğru giderler.

Elena ve Tom kahvaltılarının ardından hiç konuşmadan oturmaya başlarlar.
Sessizliği Tom bozar.

T;Hiç konuşmayacak mısın?

E;Ne konuşacağız ki?

T;Havadan sudan konuşalım, yeter ki böyle susup kalmayalım.

E;Bu arada sana diyeceğim bir şey var.

T;Evet dinliyorum.
Der büyüyen göz bebekleriyle.

E;Kuzenim Astoria senden hoşlanıyor.

Tom'un yüzündeki ufak tebessümün yerini ciddi bir ifade alır.

T;Bir öğrencimin bana bu gözle bakması, garip ve benimde o gözle bakacağımı düşünmesi daha da garip.

E;Ama sonuçta aranızda iki yaş var, yani..

T;Seninle de aramızdan iki yaş var.

E;Yani, Astoria yerine ben seni sevseydim sen bana farklı mı davranacaktın?

T;Bunu konuşmak istemiyorum.

E;Bir konu istemiştin.

T;Şimdi de istemiyorum, böyle bir konuyu konuşmak istemiyorum.

E;Pekala, nasıl istersen.

T;Elena, lütfen darılma,seninle alakası yok.Astoria'yı sevmiyorum, ona karşı olan sevgim bir öğretmen'in öğrenciye karşı duyduğu sevgiden ibaret değil.

I'm Just a Teacher || Tom Felton İmagine  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin