Elena Jones
(Biziz)
(E)Bring your hands, my heart is always your.
_______________________________________Elena, gözlerinden süzülen yaşları silerek ilerliyordu. Yağmur yavaş yavaş gökyüzünden dökülürken Elena'yı durduran şey Tom'un elleri oldu.
Tom, Elena'ya sarılıp konuşmaya başladı.T;Elena, lütfen yapma böyle ben çok mu istiyorum sanıyorsun?
Elena, Tom'un kollarını belinden sertçe ayırıp ve yağmurun altında ağlayarak konuştu.
E;Seni farklı sanmıştım, ilk defa bir erkeğe bu kadar güvendim, arkadaşım sanmıştım seni ama sen değişiyorsun ve ben buna dayanamıyorum. Kalbim bunu kaldıramıyor!
T; Değişmiyorum Elena, mecbur kalıyorum.
E;Seni ne gibi birşey buna mecbur bırakabilir, söylesene!
T;Söyleyemem ama şunu bil senden isteyerek gitmiyorum.
E;Bencede bir süre görüşmememiz daha iyi olacak.
Elena'nın ayakları hızlanırken Tom sadece ardından bakmakla yetindi.
|Ertesi Gün|
Elena, ruhsuz bir şekilde okula geldiğinde yavaşca sınıfa geçti ve sırasına oturdu. Elini çenesine dayayıp öylece bakıyordu.
S;Elena, sen iyi misin?
E;İyiyim sadece biraz göğüs'üm sıkışıyor.
S;Hastaneye gittin mi?
E;Önemli bir şey değil zaten, merak etme.
Elena, sözünü tamamladığında sınıfın kapısından Tom girdi.
T;Günaydın çocuklar.
Herkes Tom'a selam verdikten sonra ders başladı. Elena, dersi dinlemiyordu daha doğrusu dinleyemiyordu. Aklından çıkmayan cevapsız sorular vardı.
T;Elena, soru hakkında fikrin var mı?
E;Yok.
T; Dersi dinlemiyorsun galiba.
Elena, gözlerini devirip kafasını başka bir yöne çevirdi.
S;Elena yerine ben fikrimi söyleyebilirim.
T;Sen dur Scarlett, Elena beni takip et.
Elena, ayağa kalkıp Tom'a ölümcül bakış attıktan sonra sınıfta hızla çıkmıştı ardından da Tom çıkmıştı.
T;Neden böyle yapıyorsun, hiç mi konuşmayacaksın benimle?
E;Sen bunu istemiyor muydun?
T;Elena, lütfen bana biraz zaman tanı.
E;Sana zaten zaman tanımakla yetinmedim tüm zamanı sana bıraktım, benden uzak ol zaten böyle olmasını istiyorsun.
T;İstemiyorum eğer istediğim bir şey varsa o da senin benim yanımda olman.
E;Sen benim öğretmenimsin, sadece öğretmenim dediklerini anlamıyorum.
Elena, sınıfa tekrar girdiğinde Tom bir şeyler mırıldandı.
T;Anlayacaksın ama şuan çok erken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Just a Teacher || Tom Felton İmagine
RomanceYarı Texting Smut içerir Vote ve yorum atmayı unutmayın! İyi okumalar! 0242021