"Nowy"

5.5K 225 238
                                    


POV Y/N

Szłam sobie po chodniku, słuchałam piosenki Wilbura w słuchawkach. Czułam się jak w raju. Cisza spokój. Mieszkałam w spokojnej okolicy. Sąsiedzi byli bardzo mili dla innych mieszkańców okolicy. Nagle poczułam dreszcze. Było teraz chłodniej, jest godzina 20:48, więc się nie dziwię. Postanowiłam wrócić do domu. Na szczęście nie byłam daleko od domu. Nagle jakiś chłopak wbiegł we mnie. Był wysoki, przynajmniej dla mnie. Chwilkę potem podał mi rękę na znak żebym wstała. Zrobiłam to. Wyższy ode mnie chłopak się odezwał.

-Przepraszam, nie zauważyłem cię.

-Nic nie szkodzi, ale następnym razem uważaj jak chodzisz.

-Tak tak, jasne. W ogóle jestem Thomas, ale możesz mi mówić Tommy. A ty jak masz na imię?

-Y/n Jesteś nowy?- zapytałam chłopaka.

-Tak, przeprowadziłem się tu kilka godzin temu.- Nie zauważyłam tego? Trudno. Chociaż się cieszę, że mam nowego sąsiada (Tommy przeprowadził się obok y/n)

-Ooo super!

- Masz może twittera? Mogę ci podać mojego. – Zapytał się blondyn.

- /podajesz nazwę/

- Ok dzięki! To do zobaczenia!

- Na razie!- Porzegnałam się z chłopakiem i wróciłam do domu. Weszłam do swojego pokoju i odpaliłam komputer. Weszłam na twittera, bo przyszło mi nowe powiadomienie nowym obserwującym. ŻE CO?! WŁASNIE MNIE ZAOBSERWOWAŁ TOMMYINNIT! Nie mogłam się z tym pogodzić. Jak moim sąsiadem mógł być popularny youtuber myct? Tak, jestem w tym fandomie. Nawet Tommyinnit był moim ulubionym członkiem Dream SMP. Zobaczyłam, że otrzymałam od niego wiadomość...

ZAWIESZONE ~Więcej niż przyjaciele~ Tommyinnit x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz