"Spacer"

3.2K 165 123
                                    

POV Y/N

Zjadłam szybko śniadanie. Gdy zrobiłam tą czynność, pobiegłam szybko do mojego pokoju. Odpaliłam komputer i włączyłam discorda. Napisałam wiadomość do Tommy'iego.

JA

Hej, co ma znaczyć ten tweet? /przesyłasz zdjęcie/

TOMMYINNIT

Oh! Pomyślałem czy chcesz może zrobić ze mną streama. Jak nie chcesz to nie ma problemu.

JA

Nie, nie trzeba. Mogę zrobić z tobą tego streama.

TOMMYINNIT

Serio? Super! To może dziś o 21?

JA

Tak, może być. Teraz kończę, idę na spacer.

TOMMYINNIT

Okay, miłego spaceru (;

Po tej wiadomości wyłączyłam komputer. Poszłam na korytarz. Ubrałam na siebie czapkę z daszkiem i moje ulubione trampki. Wcześniej zabrałam ze sobą mój mały plecak, a w nim szkicownik i inne rzeczy. Wyszłam z domu, zamykając przy tym drzwi na klucz. Poszłam do pobliskiego parku, droga mi zajęła jakieś 15 minut. Było tam pięknie. Usiadłam pod moim ulubionym drzewem. Często tam siedziałam. W tej chwili słuchałam moją palistę z piosenkami na yt. Wyskoczyła moja ulubiona piosenka Wilbura „I'm in Love With an E-Girl". Postanowiłam coś narysować. Wzięłam szkicownik, ołówek i gumkę. Zaczęłam rysować Tommiego, a obok niego Tubbo. Mogę przyznać, ładnie mi wyszedł. Zobaczyłam na telefon, była godzina 16. Aż tak długo siedziałam? Postanowiłam wrócić do domu.

~TIME SKIP~

Szłam już 10 minut, aż z mojej myśli oderwał mnie chłopak idący w moją stronę. Miał na sobie biały podkoszulek z czerwonymi rękawami. To był Tommy.

ZAWIESZONE ~Więcej niż przyjaciele~ Tommyinnit x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz